SBO Sprint Kloosterzande 3 Juli 2011

Net ofdat je na 4 jaar rijden een hogere eindsnelheid krijgt? En lijkt me niet dat de eindsnelheiden kloppen, zijn allemaal uitschieters en verdere normale snelheden. Sonic van mij gaat zeker geen 117, dus lijkt me niet de kloppen? Viel me met teruglopen op, dat aan de rechter kant de achterste sensor verder lag dan de andere (linker zijde) misschien kan het hiermee te maken hebben?

misschien verkeere gezegd idd.. durf t niet te zegge.. heb geen gps. dat van de sensoren heb ik idd ook gezien. maar of dat zoveel zou schele op eindsnelheden..
 
misschien verkeere gezegd idd.. durf t niet te zegge.. heb geen gps. dat van de sensoren heb ik idd ook gezien. maar of dat zoveel zou schele op eindsnelheden..

Bij Heiko valt de GPS snelheid vaak 2/3 km hoger uit als de tijd met het tijd systeem. Dit komt omdat de GPS 500x per seconde meet en het tijd systeem gemiddelde snelheid over de laatste 10 meter.

De snelheden kloppen gewoon dus lijkt me, tenzij de kabel van de laatste 10 meter niet recht ligt en dus de afstand korter is. Dat de sensor iets verder weg staat (zal niet meer als 5/10 cm zijn) maak echt maar fracties uit, praten we dus over een halve km max :p
 
Kees, onthoudt het GPS systeem alleen de hoogste eindsnelheid of kan je de snelheid over de afstand uitlezen?

Dan zitten we al bijna tegen de 140 met een rf van 12,5:p
 
en wat zal dat schelen in eindtijd?
als de sensors een cm of 2-3-4 cm verschillen?

De achterste sensoren staan meestal op de cm nauwkeurig goed dus de tijden zullen wel kloppen, de snelheid sensoren kunnen weleens 2/3 cm naar voor of achter staan. Maar in je gem. 'top snelheid' denk ik niet het echt iets zichtbaars scheelt.

Kees, onthoudt het GPS systeem alleen de hoogste eindsnelheid of kan je de snelheid over de afstand uitlezen?

Dan zitten we al bijna tegen de 140 met een rf van 12,5:p

Nee je kunt het over de hele afstand uitlezen uiteraard in een grafiekje :) Maar dat bedoelde ik ook inderdaad de hoogste snelheid maar dan wel op precies 150 meter. Henk heeft al een keer 160+km/h gereden omdat hij tijdens het testen 8 seconden op het gas ging :p Ik denk dat zo'n ding best eens richting de 200 zou gaan als je hem meer als 10 sec open zou houden. Of je zo hard wilt rijden is een ander verhaal natuurlijk.
 
ik heb mijn machine ook wel eens een dikke 200 meter open gehouden:D
dat geeft wel een kick!
een 1/4e mile durf ik ook wel aan zonder 'angst' ... (jaja da is iets meer dan 200m:+_)
 
Back
Top