SBO sprint Heerenveen 15 mei 2011!

Al moet ik wel zeggen Els, Mijn jog is zich een hoedje geschrokken van jouw piem0l. Hij was in eens niet vooruit te branden:X:+
 
Wanneer pakken jullie weer is een sprintje mee?

Was gister mooi om te zien, hoe het weer zijn invloed had. Vlak voordat het ging regenen reed iedereen nog ff een slag harder.

Toch wel aardige zieke tijden gister:

70a onder de 6,6, weet nog wel dat jerno destijds 7,0 reed en dat was een zieke tijd.
scooterspecial 6,41 dat zijn gewoon superspecial tijden
70B onder de 7
Fredmotoren met nieuw nederlands record van 6,11 hoor ik niemand over!
 
Beetje aan het rekenen geweest klopt niet helemaal denk ik.​
70B :​
Vasco : 68​
Arthur Neus : 58​
Wallie rood : 49​
Van Wee : 46​
Van Leeuwen : 44​
TB thousend pk neos : 42​
Jeffrey : 38​
Ossie : 37​
TB zip chick : 36​
BTB man : 35​
Hopen dat tijden en kampioenschap lekker dicht bij elkaar blijven zitten!

Jij hebt op etten-leur toch geen punten gepakt omdat je een daginschrijving had.

Jij hebt nu als het goed is 33 punten 1e + 2e dagtijd.
 
Nou ja het probleem was de krukasverbinding, hebben we vorig jaar op lemelerveld en mee in italie gereden en verbinding was prima in orde, dachten we. Dus hok weggezet en 1 week voor Etten-leur weer eens tevoorschijn gehaald en dan kom je drie dagen voor de eerste sprint er achter dat er minimale speling opzit. Maarja we hebben 1 x doorgebankt met minimale speling en dat kost je gewoon minimaal twee krukassen en 1 cilinder:+ Dus nu moet alles ff in 1 keer goed in elkaar zitten en dat gaat voor kloosterzande lukken, hoop ik:D
 
Puntentelling is in orde en staat op de SBO website.

Scooter 70B is geheel aangepast i.v.m tussen komen van Vas Brandwijk.

idd ik zie dat bij kampioenschap alles is aangepast. Alleen bij mijn naam staat nog dat mijn.snelste.tijd.de 7.5 is van.etten.leur en dat ik 3e sta in t kampioenschap met 83 punten xd
 
idd ik zie dat bij kampioenschap alles is aangepast. Alleen bij mijn naam staat nog dat mijn.snelste.tijd.de 7.5 is van.etten.leur en dat ik 3e sta in t kampioenschap met 83 punten xd

klopt niet:p, de testruns ivm gladheid zijn ook meegeteld!!

Ik ben 5e geworden ipv 6e

Yannick is 8e geworden:*

Pm/mail dit even naar me toe met je vraag of fout. Want dit heb ik eruit gehaald uit de informatie die ik heb gekregen.
 
idd ik zie dat bij kampioenschap alles is aangepast. Alleen bij mijn naam staat nog dat mijn.snelste.tijd.de 7.5 is van.etten.leur en dat ik 3e sta in t kampioenschap met 83 punten xd

Ik heb ook alleen nog maar de tijden van Etten-Leur erop staan en die nog niet van Heerenveen, dus dat kan wel kloppen. En dat van de 83 punten is een fout van de website waar ik zelf geen vat op heb.
Bij de Sprints>> Kampioenschap. Staan ze wel goed.
 
Back
Top