SBO Sprint #8 Lisse 25 september

nou ik heb gepraat met mike (dm racing)
het is gewoon een hele goeie gozer hoor en ik denk als iemand bijdehand bij hem zou komen doen dat je ook beuken had gehad maar blijkbaar is hij gewoon zo verstandig om dat niet te doen omdat hij volgend jaar ook lekker wil gaan rijden

en net wat bob zecht het hele gezeur is begonnen omdat hij intresse had

dan moet je daar niet tegen in gaan maar reageer daar gewoon normaal op ook al moet je er om laggen

en ik kan likken
 
nou ik heb gepraat met mike (dm racing)
het is gewoon een hele goeie gozer hoor en ik denk als iemand bijdehand bij hem zou komen doen dat je ook beuken had gehad maar blijkbaar is hij gewoon zo verstandig om dat niet te doen omdat hij volgend jaar ook lekker wil gaan rijden

en ik kan likken

Oohh het zal zeker een goede gozer zijn.

Verstandige keuze idd, het is ook zeker niet het geval dat ik hem voor de rest van me leven haat, als hij normaal doet doe ik dat ook en dan is er niks aan de hand.

Ik hoef geen excusus niks, vanaf nu gewoon normaal doen tegen elkaar en dan zijn we van mijn part even goede vrienden:)
 
Oohh het zal zeker een goede gozer zijn.

Verstandige keuze idd, het is ook zeker niet het geval dat ik hem voor de rest van me leven haat, als hij normaal doet doe ik dat ook en dan is er niks aan de hand.

Ik hoef geen excusus niks, vanaf nu gewoon normaal doen tegen elkaar en dan zijn we van mijn part even goede vrienden:)

fijn dat het zo kan kerel!!!!! en mooie rollin burn btw jammer van je subje
 
volgendjaar aanwezig met neos framepje dm-reeezzz?

ja heb met arthur gesproken. ga er wel een 70B hok van bouwen. dus ben druk op dit moment zal vandeweek even paar foto´s posten, hebben jullie alle een beetje een ideee van hoe het er uit zal gaan zien.
in iedergeval heb ik goede hoop:p brommer weegt zonder kappen 41 kilo's best zwaar denk ik maar ik weeg zelf 94 vette kilo's dus aan een laag gewicht kom ik nooit
 
70 B is idd de slimste uitweg voor ons als zwaargewichten:p

Ben benieuwd:)

en lijkt mij de leukste klasse!!!
kan iemand me btw eff uitleggen hoe ik eff snel een foto kan posten ben niet zo,n held met die shit laat ik eff zien waa rik mee tevoorschijn kom in iedergeval met het oude sonic voorvorkje van fouad!! dat belooft wat:p
 
Back
Top