SBO Sprint #3 - Heerenveen 13 juni

Ding ook al op de bank gezet dan of ie het toen ook deed?


Leek echt alsof die flink detoneerde. heb gisteren even gestart en wat gasgegeven, is gewoon 1x kicken en lopen.morgen haal ik de cil er even af, kijken wat de schade is maar volgens mij valt het reuze mee, kan ook zij dat die gewoon echt heel arm heeft gelopen.

Eerst andere dingen tunen :W

Die 6.85 run was anders echt een goede snelle 6.7?? run geweest :D
 
Op de afgelopen wedstijd in Heerenveen, zijn er op het einde van de kwalificaties hekken geplaats in de wachtrij op het fietspad om aan te geven dat er niet meer gereden kan worden en de kwalificaties er op zitten.
De hekken stonden precies voor mijn auto.
Nu is er nog iemand met zijn scooter tussen de hekken en de auto bumper gelopen.
Hierbij is mijn voorbumper van de auto (die net 2 dagen terug is van de schade herstel) beschadigd.
Niemand heeft zich gemeld bij mij, of bij de organisatie.
Vind dit wel een beetje triest! en zal het op prijs stellen als die gene nog wat van zich zal laten weten!!
 
Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de tijden. Maar deze zullen komende week verwerkt worden door Nick, nog eventjes geduld mensen!
 
Dus als we in Kloosterzande zijn weten we de tijden van Heerenveen.... Flex!
het zijn ook vrijwilligers die het doen.. ze hebben ook nog een leven naast sbo..
voor evt hulp bij tijden in exel zetten kunnen ze pme
 
De Tijden komen eraan nog even geduld ik verwacht ze binnen 2 dagen ongeveer.....denk dat ze dan wel klaar zijn dus nog even geduld. zoals NickD al aangaf.
 
Paar dagen zegt die ook nog :p
Je zusje hebben we nog niet op de sprints gezien afgelopen jaar..
Heeft wel niet zon bierpens als jou:D
 
Back
Top