SBO Sprint #2 - Sluiskil 16 mei

ook maar een verslagje van mijn kant :p

vrijdag voor de sprint wezen banken bij vasco(http://www.vascoscooterservice.nl/) dus eenmaal daar ding gelijk op de bank gegooid. hij gaf een constant vermogen van 22pk toen besloot vasco geblokkeerd te gaan meten om te kijken de nieuwe onsteking wel goed stond. geblokeerd gaf ie 22.5pk een paar runs gedaan alles was goed. toen weer op rollen gezet in tussentijd was thomas geariveerd die hielp mij verder met banken. de eerste run was een lage 16.7pk :(. dus snel zwaardere rollen erin gezet. de run erna 24pk aangetikt:W. de runs erna bleven continu op 23.5-23.9 zitten met iets zwaardere rollen. daar hebben we het bij gelaten sproeier staat nog steeds erg ruim dus er is nog zeker meer uit te halen maar dat is een latere zorg want stijn moest ook nog banken.

zaterdag alles weer geborgd en alles geladen waren al om 10 uur klaar ;) geen nacht werk deze keer

smorgens om 7 uur aangereden richting sluiskil rond 9 uur aangekomen daar spullen uitgepakt en ingeschreven en gekeurd. toen maar in derij gestaan die al redelijk lang was. eerste run was 7.8 met baggere reactie 2de run was al wat beter 7.5. Na de pauze iets van 5 runs gemaakt waaronder een 7.2 zonder reactie de daarop volgende runs waren allemaal 7.2-7.3 kreeg het niet sneller.

het was toen kwart over 4 toen besloten of snel ff nog een run te doen maar eenmaal bij de start vloog me blok onder me. de bout bij de achterstaaf was doorgebroken :(|(. dus geen laatste run gemaakt maar goed dat het bij de start gebeurd anders was het denk slecht afgelopen

even erna riep thomas mij om te vragen wat mijn tijden waren en vond ze tegen vallen toen maar besloten om het hok met mij erop ff te wegen 130KG voor een scooterspecial. sprinter 50kg en ik 80 kg.

verder een leuke dag gehad

doelen voor heerenveen
-110kg totaal gewicht
-een constant vermogen van 24pk proberen te halen
-mijn DD carters omzetten in SD (als iemand dat kan PM)
-proberen onder de 7 sec te rijden

tot heerenveen
 
Ik zag het inderdaad van die gebroken staaf, zag er echt heel vaag uit :p Maar wel geluk gehad inderdaad..
 
iemand nog even gaan kijken?
motordagen%20sluiskil%202010-jettruck3.JPG
 
@ Razma,

Jah wij wel jah :p wij stonden met de auto voor de dranghekken want konden niet weg... :p start dat ding opeens 1 grote rookwolk + er vlogen bijna mensen voorbij haha :p echt geweldig, heel die auto shaken :p Vond het trouwens voor de rest qua sfeer een topdag, maar prestaties een drama dag gvd zeg!
 
Ik had het wel gezien, ging net toevallig naar de snackbar :#, dat straatnaambord bij die rookwolk rechts was helemaal zwart :#
 
echt he :p die heb ik nu ook al 38 keer gezien. Op et RAMfestival in rotterdam was het wel een stuk erger, daar kon je gewoon lange tijd niks meer zien door al die rook. was een schoolbus toen geloof ik.
Wel een toffe foto van dat ding trouwens als de horizon recht was geweest.
 
Heeuj..

Niemand een foto van een Stage6 racer met veel te veel weelspin?.. zelfs voor de start? :)
Kan er nergens eentje vinden..

Gr Chris..
 
hoort allemaal bij de show haha ging niet zoals het hoorde hij was echt tering fel mja de killswitsch werkte en ik had me hand bij de rem dus kon hem vast houden wel leuk dat het op film staat haha heb zin im heerenveen nu wel weer podium hopelijk gr kevin op franks naam
 
Back
Top