SBO Sprint #2 - Sluiskil 16 mei

kees

38.8KG 22.2HP 6.83s
SBO Sprint Sluiskil

Nog eventjes en het is weer zover. Onze rijders kunnen beginnen aan de tweede sprint van het NK. En uiteraard zoals op alle sprints kunnen onze bezoekers genieten van het (hopelijk) mooie weer en de spectaculaire resultaten.

Motordagen Sluiskil

In samenwerking met Motordagen Sluiskil organiseert SBO voor de derde keer een sprint. Hierbij worden scooter en brommersprints gereden op 150 meter en na de kwalificatie de finales.

Activiteiten

- 150 meter scooter/brommer sprint
- Catering
- Braderie
- Diverse demonstraties door Raceland Breskens
- Amerikaanse auto's
- Demonstratie Jettruck

Entree

De entree voor dit evenement is gratis!

Daginschrijvingen

Voor dit evenement zijn een beperkt aantal daginschrijvingen beschikbaar. Via de volgende link kun je hiervoor inschrijven:
http://www.stichtingsbo.nl/kalender/daginschrijving-sprint

Overnachting

Voor dit evenement is het mogelijk om te blijven overnachten op zaterdag. Dit kan op de camping van de scouting en dat is op Piersenpolderweg 84 in Sluiskil. Een overnachting plus ontbijt is 10 euro.

Schema

8:30 - 10:30: Inschrijven & keuring
10:30 - 11:00: Einde keuring (alleen nakeuring)
10:30 - 12:30: Kwalificatie deel 1
12:30 - 13:00: Pauze
13:00 - 16:30: Kwalificatie deel 2
17:00 - 18:00: Finale
18:00 - 19:00: Prijsuitreiking

Praktische informatie
* Alleen een auto met aanhanger of bus mag parkeren op het terrein. Bezoekers moeten met hun auto dus buiten het terrein parkeren en een klein stukje lopen.

* Ondanks deze baan goedgekeurd is door onze officials, willen we jullie rekening te houden met de lengte. Wij vragen jullie dus om na de finish niet te lang door te rijden maar deze ruimte te gebruiken voor het afremmen van de machine.

* Vanaf dit jaar zullen er ook toiletten op het rennerskwartier zijn.

* Ruim je afval zo goed mogelijk op, dit scheelt ons veel ergenis en tijd. Deponeer in het in de vuilnisbak.

Dus zet op je Hyves, msnnaam, twitter weet ik het! Wie heeft er zin in?
 
Advertisement - register to remove this

Kan niet meer wachten!
Alleen nog even inschrijven en we kunnen!:D
Hopelijk kunnen meer dan 4runs maken, omdat iemand zo slim was om de bezinekraan dicht te laten... waardoor we een vastnaaier kregen
Noem geen namen (Joey Hamers)
 
Heb erg veel zin in de sluiskil! 2e keer als wedstrijdleider dit jaar,soms wel moeilijk als je eigen sprinter niet de aandacht kan hebben die het nodig heeft:p of niet nickD hopen dat onze hulp monteur beter oplet:p hahaha heb er wel vertrouwen in wordt een mooi dagje! is maar goed dat we Joey de zuiger mee naar huis hebben gegeven wordt hij er iedere dag aan herinerd! tot sluiskil!
 
Net nog even gebeld naar de zaak. 15, 16 & 17 mei vrij. Vanmiddag ff dat startbewijs op de post doen en dan ben ik er ook }).

Kijken wat ik voor elkaar kan krijgen met dat zware hok van me... Ja, ik heb er zin an!!
 
Voor de mensen die Etten-Leur gemist hebben en nog niet ingeschreven zijn, je kunt je nog steeds inschrijven voor het seizoen 2010 of een dag inschrijving nemen :)
 
Oi steef, wilde plannen jong!

Ik ben ook weer van de partij! Mooie meeting vorig jaar, ook erg goed weer gehad toen.

Ik moet en zal de 7.5 of lager halen :p!
 
Is de remweg korter al ettten leur? Dan moet ik toch echt wat aan m'n remmen gaan doen:+

Als je remmen niet goed genoeg zijn om op tijd stil te staan word je niet goedgekeurd dus daar hoef je niet zo bang voor te zijn. Punt is alleen dat je niet te lang door moet rijden na de finish omdat dan je remweg wel krap gaat worden.
 
als je in Ettenleur al krap zat in remweg.. hoe goed werken je remmen dan :+
dat was echt wel een redelijke uitloop..
 
Misschien ook inschrijven voor een daginschrijving... Hebben hier nog steeds de sbo sprintscooters van 2 of 3jaar geleden staan :+ ( oranje aerox en oranje nrg ;) )

Sinds die tijd niks meer aan gedaan, maar het is in de buurt dus waarom ook niet...... :D
 
Back
Top