SBO-Sprint 17 juni - ommen ( overijssel )

Razma said:
We hebben aangegeven dat het onbeperkt kwalificatieruns was tot 16u00.
Hing aan de bus en bij de inschrijving ed. Kenny heeft het geloof ik ook nog omgeroepen
wist ik ook niet, niet dat ik dan meer runs had gemaakt, door problemos, maartoch...
 
Razma said:
Ik krijg nog uitslagen door.. dus sta je er niet bij, kan nog gewoon komen hoor
Daarom zijn de punten ook nog niet verdeeld

Als je er wel tussen staat, dan telt die tijd, of kan het zijn dat die tijd nog veranderd word?
 
wel geinig, kheb net een stuk video zitten kijken van de sprints en de laatste sprint van de kwalificaties was de hd-sonic tegen de xsh zip (die groen-paarse)..
De sonic heeft bij de start enorme wielspin en is nog steeds eerder weg dan de zip. Overigens hoor je ook heel goed dat de polini rotor bij ongeveer 120 meter keihard overslaat van de zip. Jammer dat er geen tijd gemeten was, volgens mij had de sonic daar de beste tijd van de dag..
Is die rotor inmiddels al gefixt?
 
Snappie said:
wel geinig, kheb net een stuk video zitten kijken van de sprints en de laatste sprint van de kwalificaties was de hd-sonic tegen de xsh zip (die groen-paarse)..
De sonic heeft bij de start enorme wielspin en is nog steeds eerder weg dan de zip. Overigens hoor je ook heel goed dat de polini rotor bij ongeveer 120 meter keihard overslaat van de zip. Jammer dat er geen tijd gemeten was, volgens mij had de sonic daar de beste tijd van de dag..
Is die rotor inmiddels al gefixt?

Upload dat filmpje es. En als het goed is kwam er een malossi rotor op ;)
 
Snappie said:
wel geinig, kheb net een stuk video zitten kijken van de sprints en de laatste sprint van de kwalificaties was de hd-sonic tegen de xsh zip (die groen-paarse)..
De sonic heeft bij de start enorme wielspin en is nog steeds eerder weg dan de zip. Overigens hoor je ook heel goed dat de polini rotor bij ongeveer 120 meter keihard overslaat van de zip. Jammer dat er geen tijd gemeten was, volgens mij had de sonic daar de beste tijd van de dag..
Is die rotor inmiddels al gefixt?


Dus je denkt dat je onder de 6.75 reed ? als de tijdsmeting het deed
 
nee, dat zeg ik niet. Ik ree trouwens ook niet.
Ik heb het over de XSH zip en dus niet over die van EPC. Snelste tijd van de sonic op Ommen was 7,50 sec. en ik denk eerlijk gezegd dat hij daar wel onder zat.
Filmpje kan ik jammer genoeg niet uploaden aangezien die nog op een oldskool bandje staat in een videocamera:p
Ik heb wel een filmpje van de sprint met mn telefoon gemaakt..maar daar is dus niet die vette wielspin te zien..wel de sprint zelf.
En ik hoop voor die jongen idd dat hij een malossi rotor er op zet, hij is namelijk al de derde persoon die ik ken met een polini rotor die zo lekker overslaat.

mzls
 
Back
Top