SBO - Spa Francorchamps - 28/06

was leuk dagje,
alleen 1ste reeks foutje gemaakt:) wilde de buitenbocht aanhouden maar in gras blijven de banden niet plakke:p

2de reeks lekker gereden 2de plaats aan het rijden en jah over de curbestones en jah putje en dan carb uit spruitstuk:/

voor de rest lekker gerede:) 50.38
 
Ook lekker gereden vandaag.Maar ben er achter gekomen dat je in spa na 1en niet ergens een hotel in kan lopen voor een kamer.Heb samen met patje denk tot 4 uur snachts gezocht,Maar uiteindelijk toch maar in de bus geslapen met een raamloze bus.
nou toch nog een uurtje kunnen slapen.Voor de rest gewoon lekker gereden maar denk toch maar dat ik wat meer aan me conditie moet werken voor de open 70.en wat meer slaap nodig heb.
wat gaan die gasten hard zeg:p
 
Last edited:
ik kwam er net voor de eerste manche achter dat er een scheur in me carter zat, dus wijs besloten om niet te rijden. Toen in sneltrein vaart het blok gewisseld (net op tijd klaar) en nog de 2de manche kunnen rijden met een compleet standaard s6 blok :p.
 
Thnx iedereen voor de mooie battles op de baan, de leuke reacties na de rijdersmeeting voor hulp en ideeën en ook het perfect opruimen van het rennerskwartier ! Ik was zo klaar met m'n ronde !!

Ook Mandy bedankt om de tijdsmeting stap voor stap over te nemen en de crew weer...

Het was een mooie dag, buiten uiteraard de ziekenhuisopname van Jeffrey. Iedereen van de SBO wenst hem een voorspoedig herstel.... !!!! .. en dat dit voorval hem later niet mag weerhouden om weer met enthousiasme op een tweewieler te kruipen en plezier te hebben in het rijden...
 
Prachtige dag en gelukkig goed weer gebleven.

Zelf heb ik super gepresteerd gekwalificeerd als 1e en beide wedstrijden als 2e weten af te sluiten. 2e van de dag dus en mijn 2e beker dit seizoen!
 
Heb ook een prima dag gehad. Ondanks de misschien wat mindere weersvoorspellingen was het echt prachtig weer. Als eerste gekwalificeerd in de pro en ook op die plek gefinished. Paar leuke inhaalacties kunnen maken en een gat kunnen slaan en behouden.

Vond het zelf overigens leuker om tussen de basic te rijden. Kan wel begrijpen dat de rijders uit de basic niet zitten te wachten op een battle met iemand uit de pro en hierdoor evt. uit te vallen door een crash. Scooter liep overigens weer niet al te best, echt geen idee waar het aan lag. Hoop dat ik dat voor lely nog op kan lossen.

En wat komt dat ding van Ron Zalm goed van z'n plek zeg, niet echt leuk :D
 
zitten vette foto's tussen!
wat hangt die rijder van de geel-rode zip2000 laag! srry weet niet wie t is maar vet om te zien @foto!
 
Uitslagen online:

- Veldhoven bijgewerkt
- Lelystad online (de delen waar merged achter staat zijn niet de goede, moeten nog verwijdert worden)
- Spa ook online
- Kampioenschap ook bijgewerkt

Als er ergens iets (nog) niet klopt pm me maar, kijk ik het na.
 
Doe jij ook de foto's of regelt dat iemand anders?


Maar bedankt dat de tijden zo snel online zijn!

Die doet inne zelf, ik begreep dat ze de foto's bijna heeft bijgewerkt. Waarschijnlijk staan ze dus binnenkort ook online.

Mijn bedoeling is om alles elke keer de maandag na de race online te hebben staan :)
 
Ik wil wel graag iedereen er op atanderen dat het rijden in het rennerskwartier/buiten het rennerskwartier niet toegestaan is! Ik heb afgelopen weekend hier meerdere mensen op aangesproken omdat het vaak om kleine stukjes ging.

Maar houd er rekening mee dat jullie ook alleen een DQ hadden kunnen krijgen van mij.

Wanneer er bij de volgende race ook maar een meter gereden wordt zal er direct een DQ op volgen.


En als je op een meegebrachte scooter/motorscooter/motor rijd zorg er dan wel gewoon voor dat je een helm op hebt! Dit intereseert mij verder geen reet maar het is wel het stukje negatieve wat je aan de sbo koppelt als je het niet doet.
 
Back
Top