SBO - Spa Francorchamps - 28/06

Aangezien het Veldhoven topic al verwijderd is en de uitslagen nog maar net online staan, plant ik hier m'n opmerking maar...
Het viel mij op dat ik in de 2e manche van de B-klasse niet in de uitslagen voorkom.
Dat terwijl ik toch ZEKER als 2e ben gefinished (oa Flip, Twan en m'n vaste toeschouwers kunnen dit bevestigen).
Ik hoop dat er nog even naar de oorzaak gekeken kan worden...
Vind dit niet bepaald amusant.
 
er worden nooit topics verwijderd ?

Verder kan je altijd mailen met een duidelijke omschrijving als je denkt dat er iets niet klopt of er problemen zijn ipv op deze manier te reageren ?
Twan is nu actief met het uploaden van de resultaten en kampioenschappen etc. Het kan altijd zijn dat er nog iets niet klopt of aangepast moet worden van die dag. Laat het gewoon even weten en kijken we het na... Reacties zoals bovenstaand helpen ons niet echt gemotiveerd verder.
 
Heb net ff gekeken, heb je soms andere transponder gehad?
Bij 2e manche komt bij tijden je naam niet voor, maar wel een nummer. Weet alleen niet hoe ik dit moet aanpassen. Zal het aan inne laten zien dit weekend, komt het vast wel goed.

In vervolg kun je me pmen.
 
Aangezien het Veldhoven topic al verwijderd is en de uitslagen nog maar net online staan, plant ik hier m'n opmerking maar...
Het viel mij op dat ik in de 2e manche van de B-klasse niet in de uitslagen voorkom.
Dat terwijl ik toch ZEKER als 2e ben gefinished (oa Flip, Twan en m'n vaste toeschouwers kunnen dit bevestigen).
Ik hoop dat er nog even naar de oorzaak gekeken kan worden...
Vind dit niet bepaald amusant.

Je topic is niet weg, maar waarschijnlijk staat hij gefilterd zodat hij alleen topics van max 30 dagen oud laat zien ofzo. Kijk maar eens beetje onderaan de pagina :)

Oja...en het hele Boerenschuur-team is niet aanwezig in Spa. Ik zit met de centjes en enkelband, EGT gaat naar Awakenings, Bas een weekendje weg en Sander heeft gewoon geen zin als wij ook niet gaan :+ De motivatie is ver te zoeken dit jaar...hopen dat het volgend seizoen weer lekker druk en competitief is zodat de motivatie ook weer opgekrikt wordt!
 
... beide invloeden elkaar uiteraard of het volgend seizoen wel kan gereden worden en de motivatie ...

Aan onze zijde (om het even gelijk uit te drukken) niet amusant dat we bijvoorbeeld sinds Lelystad vier transponders missen en niemand van deze rijders even wat laat weten...
(@ Vincent: niet persoonlijk bedoeld hoor ;))
Ik moet dus zondag opzoeken wie deze transponders had en er zelf weer achteraan gehad. Momenteel schakelt alles nog aan elkaar van dit soort dingen, wat eveneens voor een demotivatie zorgt.

@ Lelystad hebben we gesprekken gevoerd, zijn er duidelijk dingen naar voren gekomen en ondertussen hebben we ook al een aantal reacties per email gehad met voorstellen en hulp. (oa dankjewel Twan/Tim, Jethro, Rémon,...)

Daarom staat in het tijdschema ook een rijdersmeeting opgenomen zoals jullie zien. Het is OF met z'n allen samen verder (rijders/SBO) OF beslissingen nemen
 
Je topic is niet weg, maar waarschijnlijk staat hij gefiltert zodat hij alleen topics van max 30 dagen oud laat zien ofzo. Kijk maar eens beetje onderaan de pagina :)

Oja...en het hele Boerenschuur-team is niet aanwezig in Spa. Ik zit met de centjes en enkelband, EGT gaat naar Awakenings, Bas een weekendje weg en Sander heeft gewoon geen zin als wij ook niet gaan :+ De motivatie is ver te zoeken dit jaar...hopen dat het volgend seizoen weer lekker druk en competitief is zodat de motivatie ook weer opgekrikt wordt!
Pfew, dan kom ik ook niet. Volgende wedstrijd weer met ze allen?
 
Last edited by a moderator:
... beide invloeden elkaar uiteraard of het volgend seizoen wel kan gereden worden en de motivatie ...

Aan onze zijde (om het even gelijk uit te drukken) niet amusant dat we bijvoorbeeld sinds Lelystad vier transponders missen en niemand van deze rijders even wat laat weten...
(@ Vincent: niet persoonlijk bedoeld hoor ;))
Ik moet dus zondag opzoeken wie deze transponders had en er zelf weer achteraan gehad. Momenteel schakelt alles nog aan elkaar van dit soort dingen, wat eveneens voor een demotivatie zorgt.

@ Lelystad hebben we gesprekken gevoerd, zijn er duidelijk dingen naar voren gekomen en ondertussen hebben we ook al een aantal reacties per email gehad met voorstellen en hulp. (oa dankjewel Twan/Tim, Jethro, Rémon,...)

Daarom staat in het tijdschema ook een rijdersmeeting opgenomen zoals jullie zien. Het is OF met z'n allen samen verder (rijders/SBO) OF beslissingen nemen

Het een heeft absoluut invloed op het ander, feit is dat ik racen & sleutelen nog veels te leuk vind om mee te stoppen, dus dat ik volgend jaar weer aan de start zal staan is eerder regel dan uitzondering. Alleen dit jaar staat het gewoon allemaal op een laag pitje, om meerdere redenen. Vind het wel erg jammer dat we de rijdersmeeting gaan missen, als de race ergens in NL was geweest (behalve Emmen) zou ik daarvoor wel heen en weer zijn gereden, maar dat is nu iets te ver :)

@ Mol, jij zou toch sowiezo niet gaan? ;)
 
Misschien dat iemand een samenvatting van de bespreking naar me wil mailen na zondag? Dan zal ik het als mailing laten rondzenden :)
 
Misschien dat iemand een samenvatting van de bespreking naar me wil mailen na zondag? Dan zal ik het als mailing laten rondzenden :)

Graag...

Helaas dat we niet kunnen komen, De een is geblesseerd, de ander heeft bedrijfsuitje, de derde gaat naar een festival, en om als enige te komen vind ik niet alleen ongezellig, maar is ook onverantwoord als ik terug moet rijden nadat ik een evt klapper gemaakt heb....

:(
 
Misschien dat iemand een samenvatting van de bespreking naar me wil mailen na zondag? Dan zal ik het als mailing laten rondzenden :)

Dat zou beter zijn. Want remon en ik zijn er ook niet want ik ben zo ziek als een hond. Misschien dat Remon voor zichzelf nog vervoer kon regelen maar met ze eigen scooter zat er niet in.
 
Graag...

Helaas dat we niet kunnen komen, De een is geblesseerd, de ander heeft bedrijfsuitje, de derde gaat naar een festival, en om als enige te komen vind ik niet alleen ongezellig, maar is ook onverantwoord als ik terug moet rijden nadat ik een evt klapper gemaakt heb....

:(



ik zit met me rug :p banden crisis en geen zin om een nieuwe zuiger er in te zetten :D
 
ik zit met me rug :p banden crisis en geen zin om een nieuwe zuiger er in te zetten :D

Och... er zijn mensen met grotere problemen hoor ;)

... beide invloeden elkaar uiteraard of het volgend seizoen wel kan gereden worden en de motivatie ...

Daarom staat in het tijdschema ook een rijdersmeeting opgenomen zoals jullie zien. Het is OF met z'n allen samen verder (rijders/SBO) OF beslissingen nemen

Klopt inderdaad.. Of met z'n allen het 1 en ander veranderen, of stoppen...(wat ik niet hoop)
 
Nou ik ben er dus helaas morgen ook niet bij. Net gaskabel vervangen, uitlaat gefikst en gemonteerd. Ging een rondje testen, kom de bocht uit en geef vol gas, mooop grrrrrrr. Cylinder snoeivast.
Heb nu dus echt geen zin meer om een nieuwe cyl te regelen, monteren, af te stellen, en vervolgens dus nog niet met een 100% goede scooter te rijden. Ga vanavond wel zuipen!
 
Het een heeft absoluut invloed op het ander, feit is dat ik racen & sleutelen nog veels te leuk vind om mee te stoppen, dus dat ik volgend jaar weer aan de start zal staan is eerder regel dan uitzondering. Alleen dit jaar staat het gewoon allemaal op een laag pitje, om meerdere redenen. Vind het wel erg jammer dat we de rijdersmeeting gaan missen, als de race ergens in NL was geweest (behalve Emmen) zou ik daarvoor wel heen en weer zijn gereden, maar dat is nu iets te ver :)

@ Mol, jij zou toch sowiezo niet gaan? ;)

ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst :X
 
Nou ik ben er wel met de crew :W!

@ inne: Als het gewenst is wil ik mij bij deze wel aanmelden als notulist voor morgen tijdens de rijdersmeeting...?
 
Back
Top