SBO - Spa Francorchamps - 28/06

Dempster

Chuck Norris
Dames(rianne) en heren

Op 28 juni is het weer zover racen op het circuit van Spa Francorchamps. Wat in mijn ogen het mooiste circuit is, dat de rijders dit jaar kunnen rijden. Hier is het WEL toegestaan om op zaterdag te overnachten. Dus dat weten we allemaal nu ook weer. Zaterdag is het niet mogelijk om te trainen tenzij anders is vermeld.

Info circuit

Spa-Francorchamps karting
SOKAFRAN sa
Route du circuit 51
B- 4970 Stavelot (Francorchamps)

Secrétariat :
Téléphone : +32(0)87/27.58.54
Fax : +32(0)87/27.58.52
Gsm 7j/7: +32(0)473/430.038
Mail : info@francorchamps-karting.be
Website : www.francorchamps-karting.be

circ.gif


>> 4e SBO RACE Spa-Francorchamps

Wedstrijdschema (voorlopig)

08:15 tot 9:30 inschrijving ( in de kantine )
08:30 tot 10:00 keuringen ( Bij de st.net tent )
LET OP DEZE TIJDEN ZIJN INCLUSIEF OP EN AFRIJDEN

TRAINING
10:00 tot 10:10 70cc Open cup
10:10 tot 10:20 Pitbike -10pk
10:20 tot 10:30 Pitbike Open
10:30 tot 10:40 Stage 6 Cup even nummers
10:40 tot 10:50 Stage 6 Cup oneven nummers

TIJDSTRAINING
10:50 tot 11:05 70cc Open cup
11:05 tot 11:20 Pitbike -10pk
11:20 tot 11:35 Pitbike Open
11:35 tot 11:50 Stage 6 Cup even nummers
11:50 tot 12:05 Stage 6 Cup oneven nummers

12:10 tot 12:30 RIJDERSMEETING
12:30 tot 13:00 PAUZE

MANCHE 1
13:00 tot 13:25 70cc Open cup
13:25 tot 13:50 Pitbike -10pk
13:50 tot 14:15 Pitbike Open
14:15 tot 14:40 Stage 6 Cup basic B
14:40 tot 15:05 Stage 6 Cup basic A

MANCHE 2
15:05 tot 15:30 70cc Open cup
15:30 tot 15:55 Pitbike -10pk
15:55 tot 16:20 Pitbike Open
16:20 tot 16:45 Stage 6 Cup basic B
16:45 tot 17:10 Stage 6 Cup basic A

GEEN ENDURANCE!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

als alles met de wind mee verloopt ben ik ook weer aanwezig met een snorbrommer ... ben benieuwd wat het gaat worden

ben benieuwd of er dit keer wel bekers uitgereikt worden, begreep dat die vandaag ook al vergeten waren ... misschien vergeten ze bij spa de kassa wel mee te nemen, dan kunnen we gratis karren :)
 
Ik moet helaas verstek laten gaan die dag (als toeschouwer/vlagger that is) want kom die dag m'n nachtdienst uit...en om dan nog even naar belgië te blazen vind ik iets te onverantwoordelijk...
 
ben benieuwd of er dit keer wel bekers uitgereikt worden, begreep dat die vandaag ook al vergeten waren ... misschien vergeten ze bij spa de kassa wel mee te nemen, dan kunnen we gratis karren :)

Gelukkig is er een verschil tussen vergeten en er geen tijd voor hebben vanwege de omstandigheden ;)

Ik moet helaas verstek laten gaan die dag (als toeschouwer/vlagger that is) want kom die dag m'n nachtdienst uit...en om dan nog even naar belgië te blazen vind ik iets te onverantwoordelijk...

Baco's hebben we van het circuit zelf zoals altijd op Spa dus dat maakt niet uit :*
 
Prima hoor, vind het altijd erg jammer dat ik niet meer rustig een andere race kan kijken als ik zelf uitgereden ben. Ik heb er iig erg veel zin in, laten we hopen op mooi weer!
 
met de vergadering zondag hebben we het erover gehad...
Jah dus? Ik was er niet en weet daar dus ook niks van. .... ik vraag me af waarom die zondag gehouden is en niet maandag in de pauze tussen de kwali & 1e manche.

Ik denk dat je dan een veeeeeeeeeeeeeel groter bereik hebt aan (alle dan aanwezige & rijdende) rijders & co.
Ik heb nu alles via Erik B. en anderen moeten horen. Zo weet ik nogsteeds niet wat:

- er nu precies speeld
- er moet gebeuren
- wat er snel geregeld kan worden
- er op de lange termijn moet gebeuren
- wij van de SBO verwachten
- de SBO van ons als rijders verwacht
- de plannen voor 2010 zijn
- wat er verbeterd moet

Ik heb wel het 1 en ander opgevangen maar misschien is het een idee om crew, organisatie & rijders in de grote kantine van het circuit te Spa bijeens te roepen om het geheel duidelijk te maken voor alle rijders (en niet alleen de mensen die zin/tijd/geld/geen andere verplichtingen hadden om op zondag te komen trainen in Lelystad.
 
Jah dus? Ik was er niet en weet daar dus ook niks van. .... ik vraag me af waarom die zondag gehouden is en niet maandag in de pauze tussen de kwali & 1e manche.

Ik denk dat je dan een veeeeeeeeeeeeeel groter bereik hebt aan (alle dan aanwezige & rijdende) rijders & co.
Ik heb nu alles via Erik B. en anderen moeten horen. Zo weet ik nogsteeds niet wat:

- er nu precies speeld
- er moet gebeuren
- wat er snel geregeld kan worden
- er op de lange termijn moet gebeuren
- wij van de SBO verwachten
- de SBO van ons als rijders verwacht
- de plannen voor 2010 zijn
- wat er verbeterd moet

Ik heb wel het 1 en ander opgevangen maar misschien is het een idee om crew, organisatie & rijders in de grote kantine van het circuit te Spa bijeens te roepen om het geheel duidelijk te maken voor alle rijders (en niet alleen de mensen die zin/tijd/geld/geen andere verplichtingen hadden om op zondag te komen trainen in Lelystad.

dit was niet mogelijk,te weinig tijd
 
Okej... In dat geval moeten we kijken of we een kleine concrete & krachtige bijeenkomst in die pauze kunnen plannen van +/- 10 minuten waarin we alles snel & krachtig uiteenzetten wat we van elkaar verwachten en wat we moeten doen om ook in 2010 te kunnen blijven rijden.
 
Iemand die dat even op touw wil zetten? :)
denk dat er tijdens de pauze wel tijd voor moet zijn.. allemaal in parc ferme bij het grote podium ofzo?


voor de mensen die er zondag niet bij waren ff een kort iets:

er is aangegeven dat wij vanuit SBO graag hulp zouden willen bij het op en afbouwen van de baan. (blades en banners bijvoorbeeld).

Wie voelt zich geroepen om zondag morgen even mee te helpen de baan op te bouwen. Dit zal ongeveer een half uurtje duren als je met een man of 5-6 bent..

Idem voor het afbouwen van de baan.. in Lelystad was de baan binnen een half uur helemaal leeg en zelfs de bus ingeladen. Hierbij heeft iedereen die geholpen heeft misschien maar 2-3 keer iets in zijn handen gehad dus gek moe of vies zul je niet worden ;)
Als je ons daarbij wil helpen moet je wel zorgen dat je rond 8.00u / 8.15u aanwezig bent!

Als we voor het opbouwen 5 a 6 mensen hebben en voor het afbouwen 5 a 6 mensen hebben dan zijn wie iig erg geholpen! :)
 
ik wou voor berghem mezelf+bro inschrijven op het papier, maar er lag geen pen. Misschien handig dat hier nog een topic voor komt?
 
Iemand die dat even op touw wil zetten? :)
denk dat er tijdens de pauze wel tijd voor moet zijn.. allemaal in parc ferme bij het grote podium ofzo?

Als je ons daarbij wil helpen moet je wel zorgen dat je rond 8.00u / 8.15u aanwezig bent!

Gezien onze "late" reputatie is opbouwen absoluut geen mogelijkheid.. In afbouwen zijn we daarentegen wel "enorm" goed, dus daar wil ik iig best effe mee helpen!!

Wat betreft dat op touw zetten, ik wacht effe op een mailtje van Inne, wil best het 1 en ander organiseren & roggelen...
 
ik wou voor berghem mezelf+bro inschrijven op het papier, maar er lag geen pen. Misschien handig dat hier nog een topic voor komt?

kan idd of het even in hetzelfde topic melden kan ook maar dat wordt miss onoverzichtelijk.

een apart topic waarin per race de mensen die helpen worden ingedeeld?
 
Ik heb wel het 1 en ander opgevangen maar misschien is het een idee om crew, organisatie & rijders in de grote kantine van het circuit te Spa bijeens te roepen om het geheel duidelijk te maken voor alle rijders (en niet alleen de mensen die zin/tijd/geld/geen andere verplichtingen hadden om op zondag te komen trainen in Lelystad.

Het meeste is duidelijk door Rémon op papier gezet en opgehangen @ resultatenbord...
 
Back
Top