Sbo slapgeauwhoer topic #9

Is er hier iemand in de buurt van Helmond/Eindhoven (straal van 40km ofzo) die kan TIG-lassen ? Moet nog een valstrip op mijn uitlaat geplakt worden, liefst voor zondag als het kan.

Laat maar weten aub, 06-21265482

ik heb het zelf gewoon met co2 lassen gedaan. gaat dikke prima!
 
Was mooi weer vandaag :)

Uitslag: Jos, Timmy, Jo

Mitchell gevallen 1e manche toen die op kop lag.
Sarik en mitchell beide helaas 2e manche uitgevallen door motorische problemen.
 
Ik heb net wat weinig tijd gehad om de races te volgen, maar als ik het goed begrijp
zijn afgelopen race heel wat mechanisme problemen geweest.
Ik vang het van alle kanten op!

Tim: wanneer denk je de uitslagen op Mylaps te hebben? Niet om je af te jagen
(of misschien een beetje) maar meer uit interesse.
 
Ik zal wel de uitslagen van de wedstrijden, maar ik kan de stand van het kampioenschap niet vinden. Ik ben wel benieuwd hoe Jos en Sarik er voor staan...
 
@ ron en yaniek waar waren jullie ? stage 6 was erg leeg zonder jullie,
Gelukkig reed melv nog mee en een duitser.

Toch jammer om te zien dat het vermogen verschilt zoveel scheelt tussen stage 6 en open 70.
Anders konden sommige nog een beetje mee doen met de jongens van de open. nu sturen die heel hard en verliezen ze het meteen bij het uitkomen van de bocht of het rechte stuk.
 
Last edited:
Ik had geen mechanische problemen iig gisteren. Was mijn eerste keer. ik heb ervan genoten. Vandaag nog voelbaar :p.
 
Melv das eerder bandenspanning dan vorm.

Doe maar eens 1 bar in die PMT dan ga je alleen maar rechtdoor, prutswheelier ;)
 
Melv das eerder bandenspanning dan vorm.

Doe maar eens 1 bar in die PMT dan ga je alleen maar rechtdoor, prutswheelier ;)

Lijkt me sterk, had de bandenspanning precies zo staan als Meran zelf tegen mij had gezegd toen ik de banden kocht.
 
Uiteraard is 1bar te weinig om te racen, maar ideaal om op het achterwiel te rijden.

"Doe maar eens 1 bar in die PMT dan ga je alleen maar RECHTDOOR"

Het is eerder een gebrek aan ervaring dan "een slechte wheelie band".
Oefening baart kunst.
Leuk dat er weet een stage 6 rijder meer aan de start staat!
Ik had je smorgens nog gezien bij de keuring. Maar ik had het pas later door dat jij het was.
Anders had ik wel even gedag gezegd.

(Misschien had je me ook zien staan, ik ben degene die met de NSF rijd, welke er wss het meest afgeleefd uit ZIET van alle deelnemers :p )
 
Uiteraard is 1bar te weinig om te racen, maar ideaal om op het achterwiel te rijden.

"Doe maar eens 1 bar in die PMT dan ga je alleen maar RECHTDOOR"

Het is eerder een gebrek aan ervaring dan "een slechte wheelie band".
Oefening baart kunst.
Leuk dat er weet een stage 6 rijder meer aan de start staat!
Ik had je smorgens nog gezien bij de keuring. Maar ik had het pas later door dat jij het was.
Anders had ik wel even gedag gezegd.

(Misschien had je me ook zien staan, ik ben degene die met de NSF rijd, welke er ZEER ZEKER het meest afgeleefd uit ZIET van alle deelnemers :p )
dus :p
 
Uiteraard is 1bar te weinig om te racen, maar ideaal om op het achterwiel te rijden.

"Doe maar eens 1 bar in die PMT dan ga je alleen maar RECHTDOOR"

Het is eerder een gebrek aan ervaring dan "een slechte wheelie band".
Oefening baart kunst.
Leuk dat er weet een stage 6 rijder meer aan de start staat!
Ik had je smorgens nog gezien bij de keuring. Maar ik had het pas later door dat jij het was.
Anders had ik wel even gedag gezegd.

(Misschien had je me ook zien staan, ik ben degene die met de NSF rijd, welke er wss het meest afgeleefd uit ZIET van alle deelnemers :p )

Ik had je zien staan ja, je hield me nog voor de gek hahaha :p
 
Back
Top