Sbo slapgeauwhoer topic #9

Mitchel W en Dennis de lijster reden 53,6 geloof ik afgelopen weekend. Dat was met dunlops, dus denk ook wel dat een hoge 51 met goede omstandigheden mogelijk moet zijn.

Mitchell kreeg ze voorvering ook niet goed. die zei dat er ook zeker een seconde af kon met dunlops. Dus ben benieuwd wat ze met pmt's gaan doen.
 
Super dagje,

Op men eigen tempo op de NSF een super koers gehad.
Achterligger 0.1s sneller en voorligger 0.1s trager :)
Kan gewoon bijna niet beter!

En Mitch nogmaals bedankt voor het testritje op je scooter!
Dat ding rijd en stuurt echt goed! Ben er erg van geschrokken!
 
Super dagje gehad, ging naar mijn mening erg lekker voor de 1e keer op circuit. Heb mijn camera bij een vriend van me in zijn handen geduwd, en die foto's ga ik nu even uitzoeken. Zitten vrij mooie foto's tussen!

Iedereen bedankt voor de hulp, support, aanmoediging en gezelligheid. Ik zeg inderdaad ook op naar Veldhoven (en eerst even naar Vaals natuurlijk aankomende zondag)!
 
Voor mij ook. Krukaslagers eruit na 7 minuten in de eerste training.

Word weer hard sleutelen voor vaals!
 
Ik heb heel erg lekker gereden. Snelste tijd 53 rond, nog een seconde (en een half) vinden en dan kan ik eens proberen die mannen voorin te volgen ;)

Helaas 2e manche al gestart met een beetje een dodgy voorrem. Daarna ten val gekomen omdat ik iets te handig om een achterligger heen wou :p en toen was het met de rem helemaal gedaan dus moeten stoppen.
 
Back
Top