Sbo slapgeauwhoer topic #9

Hahaha ja idd. Maar bedoelde mener van moet je hem los verbinden via uiy of ingaande slang of direct op andere rad verbinden? Want had het zo als laatste methode geprobeerd maar toen werk de radiatuer ni warm en de cilinder wel. Vandaar de vraag..

De aansluiting van de bovenste rad, die normaal gesproken naar de kop en het carter gaan, moeten aangesloten worden op de aansluitingen bij de onderste rad, die wat normaal gesproken gebruikt worden voor het reservior. Het is dus belangrijk dat de onderste rad 4 dikkere aansluitingen heeft en niet 2 dunne en 2 dikke. Voor de bovenste rad maakt dat weinig uit.

Bijvoorbeeld 2 speedfight radjes zullen hier fijn voor toepasbaar zijn, die hebben 4 radelijk dikke aansluitingen.
 
Oke. Ik heb een malossi style radiateur en een peugoet (die er oorspronkelijk op zat)
Dan probeer ik die er wel op te zetten.

Ga het dalijk ptoberen
 
spoed!!! dunlop /pmt/s6slick/


moet een race band hebben in goede staat voor me zipje. net voorband lek gereden toen ik me koeling ging testen .(wat overigens wel goed werkt nu)

het liefst omgeving tilburg breda denbosch.

moet het voor vrijdag hebben.

sorry dat ik hier post. begin een beetje te stressen
 
spoed!!! dunlop /pmt/s6slick/


moet een race band hebben in goede staat voor me zipje. net voorband lek gereden toen ik me koeling ging testen .(wat overigens wel goed werkt nu)

het liefst omgeving tilburg breda denbosch.

moet het voor vrijdag hebben.

sorry dat ik hier post. begin een beetje te stressen

Ik heb hier ook nog wel racebandjes liggen (tilburg). Je Pm box is vol trouwens
 
plannen gewijzigd, vrijdag nog.niet aanrijden. blok is nog.niet klaar we pakte vanavond mis op wat kleine onderdeeltjes.. morgen na t werk als n gek naar twins en euroscooters, brandstof halen, onderdelen naar TB brengen en dan gauw door.naar huis dr scooter halen en weer terug.naar TB, vrijdag banken en.zaterdag ook nog en als t nut heeft zaterdagmiddag nog trainen, anders zaterdagavond aanrijden en zondag alleen rijden.
 
spoed!!! dunlop /pmt/s6slick/


moet een race band hebben in goede staat voor me zipje. net voorband lek gereden toen ik me koeling ging testen .(wat overigens wel goed werkt nu)

het liefst omgeving tilburg breda denbosch.

moet het voor vrijdag hebben.

sorry dat ik hier post. begin een beetje te stressen

ik heb wel een band voor je:)
ik kom ook zaterdag dus rustig aan:)
0032498168350
 
Back
Top