SBO Races - Slapgeouwehoertopic #8

Status
Not open for further replies.
onbekende jongen dus ? (ik ken hem niet tenminste)
wel leuk dat een minder bekende eens een beker meeneemt!

mitch kon het weer niet laten om het asfalt te begroeten?
 
2de manche gecrashes piepo:p eerste manch top 3 bij elkaar jos sarik en ik
2de manche kopstart 2 ronde op kom maar regende al een beetje. jos ging me voorbij en ik wou weer op het gas gaan en daar ging ik. die bocht erna edwin kill en 2 bochten verder jos:p toen herstart maar tijdens de crash was me stuur helemaal scheef. snel stuur verwisselt maar de kickstart klipje was eraf dus moest nog getjoend worden toen iedereen van start ging. merkte het in de opwarm ronde dus had 2 ronde achterstand. maar wel snelste tijd van de dag gereden:p
kortom nieuwe brommer met lakschade:p en zelf kapot van het veel te hard moeten rijden:p slaap lekker allemaal.
 
Denk dat Dempie een whiplash heeft, die klaagde dat ie moeite had met het optrekken in de open70 :p...
 
Ik kon in de tweede manche even achter erik en vincent rijden. Maar na 3 rondjes moest ik echt lossen omdat ik foutjes maakte en focus verloor. Ik ben best tevreden overal. Maar denk dat ik veldhoven niet rij. 100 euro is helaas net teveel voor mij en kan niet zoveel geld in een week bij elkaar sprokkelen. Ik kom vanavond met een race verslag! Voor de rest een super geslaagde dag!
 
nou een race verslag dan maar,

Zaterdag middag om 1300 aangekomen op emmen!. Mitch en ik hebben de scooters uitgeladen en ik ben eigenlijk gelijk gaan rijden. Eerste keer op de scooter sinds tijden weer! ding voelde totaal niet vertrouwt en had geen grip op me zadel en voetenplank. Tevens draaide ik 12,500 dus er mochten wel lichtere rollen in. Prima even wat griptape geplakt en lichtere rollen en de scooter was afgesteld. Nu nog me draai vinden op de scooter! Hele dag lekker getrained en aan het eind van de dag kon ik een paar stage 6 gasten net aan bij houden, dus ik was helemaal tevreden. S'nachts lekker in de caravan geslapen met me chick(die was helemaal uit amsterdam gekomen om savonds gezellig met mij te doen)

Race dag,

Me scooter begon kuren te vertonen aangezien die heel moeilijk aanging. Dit bleken membraamplaten te zijn die gescheurd waren! Snel vervangen en ik kon nog net meedoen met 2 ochtend trainingen. Nou dat ging voor geen kut! In de vrije training kon ik met richard vrolijk lekker mee rijden en ging het rijden erg lekker voor me gevoel. Toch begon me v-snaar steeds meer te slippen. Ik doe me carterkap open en bleek me keering bij de vertanding te lekker. Naja weinig aan te doen, alles schoongemaakt en ik was klaar voor de kwalificatie! Scooter liep goed nu ik nog! Naja ik ging voor me gevoel super lekker en dat resulteerde ook in een 49,4! ik natuurlijk heel blij aangezien ik nog nooit onder de 50 heb gereden! en ik was niet als laatste gekwalificeerd daar was ik ook echt blij mee! Erik reed 48,6 dus stiekem hoopte ik dat ik bij hun kon aanpikken in de wedstrijd.

Eerste wedstrijd. Ik stond in het midden alleen kwam erg slecht weg! helaas als laatste de bocht in! maar goed ik kon erg goed met christophe mee rijden en later nog inhalen! Alleen erik en vincent waren toch echt een stuk sneller dan ik en kon ik dat al helemaal niet bij benen. Ik heb voor veilig gekozen en ben zonder te crashen over de finish gekomen.

tweede manche, Vlag naar beneden en lets go! ik had een goede start en had vincent en jo achter mij. Nu proberen te blijven aanpikken bij erik dat lukte aardig. Alleen ondertussen begon het steeds harder te regenen en pakte het voordeel van mijn tt91 goed uit aangezien ik flink aan het inlopen was op iedereen. Helaas werd de wedstrijd afgevlagd omdat mitch, jos en edwin weer persee gingen liggen. Naja in de rust werd het een paniek kwartiertje omdat er stuurtje en alles gewisseld bij mitch moesten worden. Maar na enige tijd vervolgde we de wedstrijd met een herstart! Ik kon de eerste ronde aardig aanpikken bij vincent erik en jo maar moest na een tijdje toch toegeven aangezien ik teveel foutjes maak waardoor ze steeds verder wegliepen.

Voor de rest wil ik toch nog even de organisatie bedanken voor de dag! Ik had zelf een paar dingen niet op orde, maar even goed lekker een dagje kunnen rijden. Alles was super relaxt en merk ik dat er een goede sfeer hangt bij de organisatie! Voor vele lijkt 100 euro veel geld maar het is het dubbel en dwars waard. Helaas zijn er nu even wat mindere tijden bij SBO maar ik weet zeker dat het weer als vroeger gaat worden, aangezien ik zelfs enthousiast ben geworden!(ik denk aan het opbouwen van een stage 6 brommert). Bedankt voor de dag jongens!
 
Yeah U go Dempie! Volgend jaar dus lekker het hele seizoen komen racen. Wordt zeker weer ouderwets gezellig! Leuk verslagje en erg nette tijden gereden!
 
zijn er trouwens nog fotos gemaakt? want zag niet echt mensen op de baan staan.
En iedereen al klaar voor veldhoven nou ik niet moet eerst nog wat schade maken:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top