SBO Races - Slapgeouwehoertopic #8

Status
Not open for further replies.
sarik moet even zijn filmpjes plaatsen.

Was een leuke battle, maar kut hee wat komt dat blauw/ witte hok van zijn plek :)

Wel super tijd gereden hoorde ik 1:03,2. Kan je nagaan zonder je daddy seconde had je een 1:02 gereden :D.

Volgens mij was dat snel van zijn plek komen van de Polini begin vorig jaar ook het probleem. Ik voel de discussie " wat is sneller een korte of lange rf " weer opkomen.

Volgens mij ga je er wel uitkomen.
 
stage 6 cup waren maar weer 4 man begreep ik?
Zijn er in de stage 6 wel meer inschrijvingen? Of is alleen Limburg present in de stage 6 cup?
 
Jip, helaas wel alweer! En idd zijn er maar 4 inschrijvingen.

op spa wist tim toch te vertellen dat er meer als 4 inschrijvingen waren?
Hoop voor jullie dat er meer mensen bijkomen.
Anders noemen we het de limburg cup :)

betekent wel wie een dag inschrijving neemt rijd meteen top 5 :p
 
Filmpje 2de manche, 1ste Manche is te slecht gelukt

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=FfXFlHmEi6Q&list=UU_4KHgx7Gdkz7ezL9sa5FlA&index=1&feature=plcp"]Juvaincourt back cam Sarik Roufs race 2 - YouTube[/ame]
 
Dat ziet er goed uit, het is weer eens wat anders een " back " Cam.

De rechtelijn snelheid is erg goed van de polini, hoewel het misschien iets vertekend. Het lijkt erop dat Jos duidelijk meer moeite heeft goed het rechte stuk op te komen als Sarik. Ik het eerste deel van de baan lijkt Jos een paar tienden sneller.

Nu hopen dat nog een mannetje of 3 jullie niveau gaan halen, en dat we moto2 achtige taferelen gaan krijgen.
 
ge, We zijn al keihard aan het klussen om hopelijk voor Clastres Mitchell zijn brommer inelkaar te krijgen. Jos hebben we stiekem opgesloten in het testhok om Mitchell zijn blok te preparen. En hopelijk krijgen Mitchell en ik samen zijn Rijwiel gedeelte optijd klaar. Wanneer Mitchell ook meer tijd heeft dan zorg ik er persoonlijk voor dat hij na de zomerstop 70kg weegt ipv de huidige 83kg. Hopelijk maakt hij dan dit jaar weer het stapje richting sarik en jos, want die rijden nu gewoon een seconde sneller. Verder hebben sarik en jos wel stap gemaakt, aangezien die nu echt hard gaan! Jos heeft nu problemen met zijn onderkuip die op de grond komt. En Sarik heeft dat probleem omdat ze uitlaat op de grond komt. Dit soort perikelen hadden we vorig jaar volgens mij nog niet! Sarik reed zelfs 1:03,1
 
ik reed 1.04.06 dus ik moet ook nog even wat doen:)
maar denk meer dat ik het in rijwiel gedeelte moet zoeken beetje vering werk.... gewicht eraf halen...
 
Close racing?

IMG_3210_GF.jpg
 
Last edited:
Mijn racer zal hopelijk binnen 2 weken klaar zijn ! :# Misschien deze week blok klaar en dan eronder knallen, banken en goaan.

Weet er iemand of er nog trainingsmogelijkheden in Nederland zijn tussen Clastres volgende week en berghem/veldhoven/emmen in Juni ?

Wat doen jullie in die tijd ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top