SBO Races - Slapgeouwehoertopic #8

Status
Not open for further replies.
11.500

dan gaat die als een kanon :D
zitten jullie trouwens weer met de hele fam op ibiza?? stelletje levensgenieters ook ;)
 
nee joh veel zwaarder op de rollen. Dan loopt hij lekker hard op top! je weet toch;)

nee mitch zit op ibiza, ik ben lekker aan de studie!!
 
maar mister pronk tuning, zou jij me nog niet bellen voor een bankafspraak:p ik moet even weten op welk toerental ik moet draaien.

hmm...ik dacht dat dat niet meer nodig was aangezien Emmen vorige week met de Duitsers niet door ging. Niet meer aan gedacht dat je de week erna alsnog moest rijden. Je bent nu wel beetje laat, vanavond ga ik Kiten en morgenavond verjaardag van opa & oma. Misschien dat we er ff een uurtje tussen kunnen persen, dan ga ik na werk gelijk naar de verjaardag, dan ff testen van 2100 tot 2200 ofzo en dan ga ik naar de volgende verjaardag? :p
 
godsklere pronk, dat ziet er toch echt netjes uit! sinds wanneer is die site online?

R U serious? Haha, ik was in eerste instantie wel een beetje trots op mijn website gezien mijn basis-html kennis. Maar als ik kijk wat voor vette websites er tegenwoordig worden gemaakt dan vind ik de mijne wel een beetje simpel hehe.

Maar als je het wel serieus meent...thanx voor het compliment :D Site is 3 dagen online ofzo btw...heb vooral hier in de buurt wat vraag vanuit een aantal scooterwinkels dus het werd tijd om een website in de lucht te schieten en binnenkort ff een Kvk'tje aanvragen.
 
R U serious? Haha, ik was in eerste instantie wel een beetje trots op mijn website gezien mijn basis-html kennis. Maar als ik kijk wat voor vette websites er tegenwoordig worden gemaakt dan vind ik de mijne wel een beetje simpel hehe.

Maar als je het wel serieus meent...thanx voor het compliment :D Site is 3 dagen online ofzo btw...heb vooral hier in de buurt wat vraag vanuit een aantal scooterwinkels dus het werd tijd om een website in de lucht te schieten en binnenkort ff een Kvk'tje aanvragen.

Klein foutje op de 50cc racer.
Daar staat de boring verkeerd ingevuld ;)
 
Pronk kom je dit weekend nog naar Emmen? dan neem ik je StuiterPro spiraal mee.

Ik ga iig niet rijden, als ik me echt verveel kom ik kijken maar geloof dat er zondag aardig kans is op regenen, om daar nou 460km voor te gaan karren...moet ff kijken dus.

Hoe kom jij nou weer aan die spiraal trouwens? 8P Zou je hem mee kunnen geven aan Remon Kok of Erik v Beusekom? (GomerPyle). Te herkennen aan een hebo tent, stage6 sp2000 met oranje voorkant en een sp98 (oude van EW). Zou super zijn!
 
Ik ga iig niet rijden, als ik me echt verveel kom ik kijken maar geloof dat er zondag aardig kans is op regenen, om daar nou 460km voor te gaan karren...moet ff kijken dus.

Hoe kom jij nou weer aan die spiraal trouwens? 8P Zou je hem mee kunnen geven aan Remon Kok of Erik v Beusekom? (GomerPyle). Te herkennen aan een hebo tent, stage6 sp2000 met oranje voorkant en een sp98 (oude van EW). Zou super zijn!


Ik was afgelopen woensdag nog Twan geweest en die gaf hem mee.
Maar komt goed geef hem wel af.

Gr
 
R U serious? Haha, ik was in eerste instantie wel een beetje trots op mijn website gezien mijn basis-html kennis. Maar als ik kijk wat voor vette websites er tegenwoordig worden gemaakt dan vind ik de mijne wel een beetje simpel hehe.

Maar als je het wel serieus meent...thanx voor het compliment :D Site is 3 dagen online ofzo btw...heb vooral hier in de buurt wat vraag vanuit een aantal scooterwinkels dus het werd tijd om een website in de lucht te schieten en binnenkort ff een Kvk'tje aanvragen.

Jeps, ben serieus! vind het er prima uitzien! staat genoeg info op.
 
Ik vind hem ook niet verkeerd hoor, zeker vergeleken met die van ons.
Wat ik ook ff zelf op aan avondje in elkaar heb gezet, maar die zou binnenkort ook een make-over krijgen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top