SBO Races - Slapgeouwehoer topic #7

Status
Not open for further replies.
Idd zeg, ik zag Mitchell voor de eerste keer in iets anders als een joggingbroek of een afgetrapt pak.
Is het ineens toch een hele heer :p
 
Supertof! Ben erg benieuwd naar die machine trouwens, 200pk met 500cc zal idd wel gaan lukken. Dat is 0,4pk per cc en daar zitten wij nu ook ongeveer aan denk ik. (minus 10 a 15% van de v-snaar slip)

2 stroke is like hardcore...it will never die! :p

*edit* Wel leuk trouwens dat Jan Thiel ook weer geinterviewd wordt/is. Neerlands trots in de 2t wereld :)
 
ben ook een heer als ik me netjes kleed. alleen altijd als ik nette kleren aan doe tijdens racen.zijn die niet meer netjes.:p
 
Ik kom ff tussendoor, weten jullie of er iemand van de racerij/forum in Mookhoek woont? Paar jaar terug wel is bandjes gekocht van iemand die ze na een paar races weg deed, maar weet het huisnummer en straat niet meer precies, dus misschien weet iemand nog wie dat is? Zit/zat wel op het forum..
 
Wat voor bandjes zoek je Anne? Heb ook nog wel een stapeltje oude tt91 en 92 liggen?
 
Ik kom ff tussendoor, weten jullie of er iemand van de racerij/forum in Mookhoek woont? Paar jaar terug wel is bandjes gekocht van iemand die ze na een paar races weg deed, maar weet het huisnummer en straat niet meer precies, dus misschien weet iemand nog wie dat is? Zit/zat wel op het forum..

Anne, ik denk dat jij Rik van Opdorp of Lydia Vermaas bedoeld. Zij wonen namelijk in de buurt van de mookhoek
 
Nou ik zoek gewoon goedkope, maar goede banden, en hij verkocht ze voor een 10tje per stuk, met nog zat profiel voor normale straatscooter (Battlax). Maar voordeel was niet alleen de prijs, maar ook dat er geen verzendkosten zijn, maar misschien was het Rik dan wel, bedankt voor de tip! Of racet die niet meer?
 
film gemaakt op spa met telefoon :)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=dxESiJBv-1w"]YouTube - Onboard Sarik Roufs EPC Spa Endurance 2Race 15-05-2011 with Nokia N8[/ame]
 
Bolted :)

IMG_0676.JPG

IMG_0675.JPG
 
Die is wel heel raar man. Bij mij hebben ze er een massieve ingezet en die oogt ook veel forser (zit dan ook wel met 9 schroeven vast haha).

Hoe voelt het nu?
 
Die is wel heel raar man. Bij mij hebben ze er een massieve ingezet en die oogt ook veel forser (zit dan ook wel met 9 schroeven vast haha).

Hoe voelt het nu?

Ja maar jij maakte er meteen ook een legpuzzel van.
 
Is een heel speciaal plaatje wat op de tussenstukjes kon draaien een beetje en daarmee kon hij dan perfect de vorm van het bot volgen.

Ook heeft dit plaatje breekpunten dus als ik weer zou vallen dan zou het plaatje ook moeten breken, das beter ivm letsel.

Gaat jouw plaat er ook ooit nog uit Bart? Want dat is bij mij dus niet, deze blijft altijd zitten.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top