SBO Races - Slapgeouwehoer topic #7

Status
Not open for further replies.
nelis , doe je tog iets verkeerd:p ik heb 2 aanbiedingen van 100 gehad , en uiteindelijk 1 op gehaald voor 80 , met kenteken en al , blok was alleen vastgelopen.

wel moet ik zeggen dat er geen onderhoud aan gepleegd was , haalde er 2 kilo modder vanaf :p

gouw alles klaarmaken en dan de baan op:W:W
 
nelis , doe je tog iets verkeerd:p ik heb 2 aanbiedingen van 100 gehad , en uiteindelijk 1 op gehaald voor 80 , met kenteken en al , blok was alleen vastgelopen.

wel moet ik zeggen dat er geen onderhoud aan gepleegd was , haalde er 2 kilo modder vanaf :p

gouw alles klaarmaken en dan de baan op:W:W

Hmm.. dacht ik toch dat ik het goed gedaan had xD.

Achja 280 vind ik echt niet teveel. Deze is wel redelijk schoon :p. De baan op zal volgend jaar pas zijn. Heb nu nog verplichtingen vanwege wedstrijd leider.

Maaaaaaar heb er zin in!
 
Hmm.. dacht ik toch dat ik het goed gedaan had xD.

Achja 280 vind ik echt niet teveel. Deze is wel redelijk schoon :p. De baan op zal volgend jaar pas zijn. Heb nu nog verplichtingen vanwege wedstrijd leider.

Maaaaaaar heb er zin in!

En dat duurt nog zo lang :p
 
Hmm.. dacht ik toch dat ik het goed gedaan had xD.

Achja 280 vind ik echt niet teveel. Deze is wel redelijk schoon :p. De baan op zal volgend jaar pas zijn. Heb nu nog verplichtingen vanwege wedstrijd leider.

Maaaaaaar heb er zin in!

En volgend jaar ook :p

Moet weer gaan recruiten zie ik al :(
 
Hmm.. dacht ik toch dat ik het goed gedaan had xD.

Achja 280 vind ik echt niet teveel. Deze is wel redelijk schoon :p. De baan op zal volgend jaar pas zijn. Heb nu nog verplichtingen vanwege wedstrijd leider.

Maaaaaaar heb er zin in!

jij ook aan de stage 6 next year?
 
pfoee dat was een rommelig dagje...
denk je ff naar een kickboksgala te gaan om een vriend te zien vechten, breekt in 1x de pleuris uit.......
 
gisteren even wezen kijken @ heerenveen. na 30 min had ik het al weer gezien ben blij dat ik race! hahaha moet wel zeggen dat het aardig hard gaat maar niks voor mij is.
 
Flink wat rubber verbranden doet soms ook goed.
Maar racen is en blijft natuurlijk leuker om te doen.
 
gisteren even wezen kijken @ heerenveen. na 30 min had ik het al weer gezien ben blij dat ik race! hahaha moet wel zeggen dat het aardig hard gaat maar niks voor mij is.

Was wel leuk je even te zien hoor zo in het Heereveen:p hahaha..
Maar Veldhoven word voor je wel wat leuker he;)

p.s kan je dan ook zo netjes gekleed erbij lopen:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top