SBO Races - Slapgeouwehoer topic #7

Status
Not open for further replies.
Mitch gaat weer pimpen haha. Lekker hoor.
Tof filmpje trouwens van Berghem, op Tim z'n val na uiteraard. Verder is het voor de film gunstig dat ik net voor Timmy rijd. Kan ik mooi zien wat ik allemaal fout doe :D
 
Hoop dat ze bevallen :D had er eerst ook naar gekeken maar toch maar besloten om de oude te nemen :p

hoop het ook maandag ga ik trainen.

ew: geen interesse? kan voor jou nog wel iets mooier prijsje maken:p kunnen eindelijk die oldschool vering uit de jaren 60 van jou eraf:p
 
Haha thanks man. Maar ik ga dan ws voor zo'n setje van Harm van Galen. Moet ik wel eerst ff een advertentie in elkaar flansen voor m'n racemobiel. Wanneer die verkocht is kan ik weer wat nieuws kopen. Voorlopig heb ik nog de 24/10 van Rick eronder aan de voorkant. Hopen dat ik daar zo lang nog even mee kan rijden :)
 
Haha thanks man. Maar ik ga dan ws voor zo'n setje van Harm van Galen. Moet ik wel eerst ff een advertentie in elkaar flansen voor m'n racemobiel. Wanneer die verkocht is kan ik weer wat nieuws kopen. Voorlopig heb ik nog de 24/10 van Rick eronder aan de voorkant. Hopen dat ik daar zo lang nog even mee kan rijden :)

maakt niet uit;)
 
Maar de meeste houden het dan voorgezien met de scooters.
Nu beginnen meerdere mensen een circuit scooter op te bouwen.

Ik vond het sprinten in Etten Leur ook nog wel even leuk, is ook niet te vergelijken met racen.
 
Haha thanks man. Maar ik ga dan ws voor zo'n setje van Harm van Galen. Moet ik wel eerst ff een advertentie in elkaar flansen voor m'n racemobiel. Wanneer die verkocht is kan ik weer wat nieuws kopen. Voorlopig heb ik nog de 24/10 van Rick eronder aan de voorkant. Hopen dat ik daar zo lang nog even mee kan rijden :)

Ik heb nog een setje rs24-10 aangepast door HvG, als je intresse hebt pm.
 
zo, nu weet ik ook weer dat een jog achterop de fietsendrager kan :D. en goedkoop. 280. zat zelfs een kenteken op en was nog helemaal standaard.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top