SBO Races - Slapgeouwehoer topic #6

Status
Not open for further replies.
hahahaha wat een helden zijn jullie :D

op P60 opgenomen? tenminste daar lijkt t wel op!

wel vette shit!
 
Na veel mensen verder te zijn die hier op het forum allemaal wel roepen te willen helpen met de foto's, maar eigenlijk nog nooit een mail of iets dan ook maar gezien aan mijn adres.

Heb ik nu maar 3 avonden opgeofferd om de hele boel online te gooien voor jullie! Dit omdat andere die zouden helpen het niet gedaan hebben.

Zie hier:
http://www.stichtingsbo.nl/fotoalbum//2010

Sorry voor de misschien wat nijdige reactie, maar ik kan er slecht tegen dat er geroepen word ik heb aangegeven te helpen en op de een of andere manier weten wij als stichting van niks :S.

Dus willen jullie ooit met iets helpen benader mij dan er is echt meer dan genoeg hulp welkom :)

zo ik moest ff ventileren :* 5000 foto's bekijken resizen en uploaden doen rare dingen met je :p
 
Last edited:
Toffe pics! Thnx Tim. Ik krijg er weer helemaal zin in als ik dit zo zie. Wie weet volgend jaar :)
 
Na veel mensen verder te zijn die hier op het forum allemaal wel roepen te willen helpen met de foto's, maar eigenlijk nog nooit een mail of iets dan ook maar gezien aan mijn adres.

Heb ik nu maar 3 avonden opgeofferd om de hele boel online te gooien voor jullie! Dit omdat andere die zouden helpen het niet gedaan hebben.

Zie hier:
http://www.stichtingsbo.nl/fotoalbum//2010

Sorry voor de misschien wat nijdige reactie, maar ik kan er slecht tegen dat er geroepen word ik heb aangegeven te helpen en op de een of andere manier weten wij als stichting van niks :S.

Dus willen jullie ooit met iets helpen benader mij dan er is echt meer dan genoeg hulp welkom :)

zo ik moest ff ventileren :* 5000 foto's bekijken resizen en uploaden doen rare dingen met je :p



Super werk!
 
hallo mensen.
ben nieuw hier en wil maybe ook sbo rijden.
maar heb nog geen verstand van sbo
wat zijn de totale kosten om mee te doen,
en wat zijn de prijzen, behalve een leuke dag
 
Omdat er niet echt een topic is om dit te posten dan maar effe hierzo :).

Aangezien ik volgend seizoen alleen wat races ga rijden op banen die ik leuk vind met een dag inschrijving heb ik een vraag betreffende de kleur samenstelling van de scooter.

Is bij een DAG INSCHIJVING voor de stage 6 cup, het verplicht om aan de kleursamenstelling te voldoen die op word gegeven word door stage 6 (zwart, oranje) ? Er word natuurlijk wel aan het technisch regelement voldaan, zoals omschreven.

gr
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top