SBO Races - Slap geouwehoer topic deel 2.

Status
Not open for further replies.
Voor wie graag eens een raceje meedoet in België anno 2007:

IMGP1730.jpg


IMGP1666.jpg


ik%20race%20achter%20nr50.jpg


_IGP4077logo.jpg


_IGP4175logo.jpg


_IGP4243logo.jpg


Filmpje: [ame="http://video.google.nl/videoplay?docid=-4809609946768670691"]Ivanos FEMS scooterrace geflipt parcour 1e plaats inters[/ame]


Verder nix aanvallends bedoeld voor de rijders van de FEMS oid, alleen blijf ik me gewoon verbazen dat dit nog mogelijk is...
 
Last edited:
tsja, ik zou het ook niet prettig rijden vinden met al die hobbels in de weg en lantaarnpalen en stoepranden om me heen...
 
mafkezen daar in belgie..

dingen lopen ten 2de ook voor geen knaak! maar dat is misschien maar beter ook! je wilt daar niet met 120 + crashen :7
 
24-8-2007
De sluiting van de kartbaan aan de Theemsweg is met vier maanden uitgesteld. De gemeente heeft de sluitingsdatum verschoven naar 1 januari.
De extra tijd wordt gebruikt om een alternatieve locatie buiten Amsterdam te vinden. De kartbaan moet verdwijnen omdat Amsterdam een waterberging op het terrein wil aanleggen. Het contract voor de kartbaan aan de Theemsweg was tijdelijk.
Voor de gemeente is een alternatieve locatie in de stad ondenkbaar omdat een baan te veel ruimte nodig heeft en te veel geluidsoverlast en uitlaatgassen produceert.
 
nu begrijp ik waarom ze in belgie niet zo hard rijden.
iedereen die daar voorderingen maakt in of z'n scooter of zijn stuur kunsten die gaat met het zoeken naar de grens een keer op z'n bek en ziet dan in dat het een dode rit is.
de gene die nu rijden zijn gewoon de mensen die nog niet gevallen zijn en nog niet met hun volle verstand over de gevaren hebben nagedacht.
 
dat is alleen in deze klasse hoor :p je hebt ook nog gewoon de promo vario etc. wat wel gewoon op een kartcircuit is :)
 
Na de crash van me camera @ de scooter van Timmy van Donderen :p
( vermoedelijk is hij toen kapot gegaan :p )
Dit seizoen eindelijk de tijd/geld gevonden een nieuwe camera tekopen voor seizoen 2008 :W

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=23369&stc=1&d=1188931386[/ir]
Voordelen:
betere kwaliteit, HDD :W
sneller op me pc, dus eerder online :W

Nadelen:
uhh voorlopig ga ik hem dus ECHT niet monteren op scooters tijdens een race/sprint :p
 
Na de crash van me camera @ de scooter van Timmy van Donderen :p
( vermoedelijk is hij toen kapot gegaan :p )
Dit seizoen eindelijk de tijd/geld gevonden een nieuwe camera tekopen voor seizoen 2008 :W

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=23369&stc=1&d=1188931386[/ir]
Voordelen:
betere kwaliteit, HDD :W
sneller op me pc, dus eerder online :W

Nadelen:
uhh voorlopig ga ik hem dus ECHT niet monteren op scooters tijdens een race/sprint :p

kanje niet voor de op de scooter ene goedkope simpele camera voor nemen?
 
Ik heb nog filmpjes van mijn cam op het stuur van rik v rijssen tijdens trainen op a'dam. Mooi even bestuderen voor volgende week:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top