SBO Races 08 - Algemeen Vragentopic

Status
Not open for further replies.
Regels:

-Vanaf nu worden hier alleen maar vragen gesteld die beantwoordt worden door de SBO-officials

-Voor geouwehoer/offtopic hebben we een apart topic, dus wordt hier niet gewaardeerd

-Discussies maken dit topic ook niet beter, je zou je mening eventueel achter kunnen laten in het slap geouwehoer topic

Warnings liggen klaar voor het overschrijden van deze regels!
is het nou echt zo moeilijk om je aan regels te houden?
 
staat op je startlicentie tot welke datum je keuring geldig is. als hij niet meer geldig is kun je de papieren die we meezenden invullen. hetzelfde dus als de eerst keer dat je het hebt moeten doen.
 
ff een vraagje:

vriend van mij wilt volgend jaar ook gaan racen,
hij is door de medische keuring gekomen!
alleen heeft hij maar 1 oog? met de ander ziet hij 10 - 20 %! MON gebeld, en die zeiden dat hij de keuring moest afwachten..

ondertussen is die goedgekeurd.. zijn er verders nog dingen waaraan hij moet voldoen volgens de SBO?
of ligt dat niet aan de SBO?
 
Krijg ik nog mijn MON-pasje voor 2007, (die heb ik nooit gekregen), of krijg ik aan de start van 2008 een nieuw exemplaar?

(Tevens heb ik nog nooit een MON-magazine gekregen).

En sorry dat ik vragen beantwoord....:X
 
je krijgt een nieuwe voor 2008, want schijnbaar is er weer iets administratie niet goed gegaan.

excuses voor het ongemak
 
Maakt niet uit hoor...

Ik wil het alleen even melden.. Ik weet dat het vast en zeker wel goed geregeld zal zijn door jullie, maar als "beginnend racer van buiten het forum e.d." kan je misschien gaan denken dat er iets met verzekeringen e.d. niet goed zit, wat bij een crash toch behoorlijk vervelend kan worden.

Maar: Ik heb alle vertrouwen, en je zal m'n inschrijfgeld snel tegemoet zijn... (heb zelfs al stalen ventieldopjes gekocht :W)
 
Oke vanaf nu weer alleen vragen met daarop antwoord van de SBO-crew!

Let hier dus aub op, zo blijft het topic overzichtelijk, dit voorkomt weer nutteloze en herhaalde vragen.
 
probleem met metallic blauw??
sorry als die vraag hier niet moet staan maar weet niet waar anders.
 
Even een vraagje. Ik heb van Twan begrepen dat de carb voor stage6 klasse niet meer de 19mm black edition hoeft te zijn. Maar bijv ook een malossi 19mm mag zijn. Kan iemand dit bevestigen? Lees er namelijk niks over in de reglementen.
alvast bedankt gr.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top