SBO Races 08 - Algemeen Vragentopic

Status
Not open for further replies.
@ pak hoef je niet te kopen voor 2008, die krijg je door Stage6 gesponsord :)

Als ze er weer zijn krijgen alle nieuwe rijders ook meteen bericht. Ophalen kan op afspraak dan hier in Kerkdriel of bijv. de Motorbeurs Utrecht. Dat wordt tzt bekend gemaakt per mail !

Welkom btw ;)
 
Ik zag in de info mail dat het inschrijfgeld 50 euro word volgendjaar.

word de daglicentie dan volgendjaar ook 70 euro? in plaats van 60?
 
ik heb vorig jaar dat stage pak niet gebruikt omdat die niet helemaal goed zat! is het mogelijk om die om te ruilen? heb hem 1x aangehad...
zoniet, is het me eigen schuld :D

vraag 2:

komen er een A en B klasse bij de stage 6 bij meer dan 30 inschrijvingen?
 
tuurlijk komt er dan evt een a en b klasse, zie je het al voor je op bv emmen met 30+ rijders door die kombocht?
 
ik heb vorig jaar dat stage pak niet gebruikt omdat die niet helemaal goed zat! is het mogelijk om die om te ruilen? heb hem 1x aangehad...
zoniet, is het me eigen schuld :D

vraag 2:

komen er een A en B klasse bij de stage 6 bij meer dan 30 inschrijvingen?

vraag 1 :
Welke maat heb je nu en welke maat wil je voor ruilen ?

vraag 2 :
idd :)
 
@ pak hoef je niet te kopen voor 2008, die krijg je door Stage6 gesponsord :)

Als ze er weer zijn krijgen alle nieuwe rijders ook meteen bericht. Ophalen kan op afspraak dan hier in Kerkdriel of bijv. de Motorbeurs Utrecht. Dat wordt tzt bekend gemaakt per mail !

Welkom btw ;)


dus als ik mijn inschrijvingsgeld heb betaald, dan krijg ik zo een pak?
moet ik op elke race ook nog is betalen?
kben echt een noobie op dit gebied, men zipje is bijna af maar kmoet nu de andere kant van het racegebeuren een beetje kenne he 8P
en wat is die milieumat?
 
Als je je inschrijving volledig in orde gebracht hebt kan je idd een pak ophalen. Dus ook medische keuring gedaan, alle papierwerk weer ingeleverd etc.

Inschrijfgeld voor je startlicentie is 135 Euro. Wedstrijdinschrijving voor 2008 is 50 Euro, inclusief transponderhuur.

en een milieumat is wat je onder de scooter moet neerleggen in het rennerskwartier en bij het sleutelen :
213-1179781584.JPG


Het is een speciale absorberende mat voor vloeistoffen
 
danku.

krijg ik ook bevestiging wanneer al men papperassen zijn ingevuld en geldig zijn?
zodat er geen misverstanden zijn en ik mijn pak zonder problemen kan ophalen.
 
:winner:


danku voor de hulp, als ik nog vragen heb ivm SBOstage6 zal ik terug van me laten horen
 
Momenteel zit ik te twijfelen om mischien over te stappen naar Stage-6 cup.
Nu had ik een vraag over het pak.
Als ik overstap, dan ben ik een nieuwe rijder in de Stage-6 klasse, maar krijg ik dan een nieuw pak?
Ik heb afgelopen jaar namelijk al een S6 pak aangeschaft toen ik in de Open-70 reed en ben dus al in het bezit van zo'n pak.
Valt er nog wat te regelen, of wordt ik dan gezien als een "niet nieuwe rijder"?
 
Last edited:
En ik heb ook een vraagt mbt mijn medische keuring. Ik heb hem afgelopen jaar gewoon bij de huisarts gedaan, en was deze nou 1 of 2 jaar geldig? maw...kunnen jullie controleren of ik hem dit jaar weer opnieuw moet laten doen, of niet?
 
ik heb de overschrijving gemaakt voor de stage6 cup
ik heb de procedure gevolgd die ik in de mail heb gelezen.
dus nu zouden ze op eind oktober papieren opsturen naar mij om in te vullen en terug te sturen .
correct?

wat is nu het eerste dat ik moet doen als ik op de 1ste race aankom??
 
Momenteel zit ik te twijfelen om mischien over te stappen naar Stage-6 cup.
Nu had ik een vraag over het pak.
Als ik overstap, dan ben ik een nieuwe rijder in de Stage-6 klasse, maar krijg ik dan een nieuw pak?
Ik heb afgelopen jaar namelijk al een S6 pak aangeschaft toen ik in de Open-70 reed en ben dus al in het bezit van zo'n pak.
Valt er nog wat te regelen, of wordt ik dan gezien als een "niet nieuwe rijder"?
als je nog nooit in de stage 6 cup hebt gereden ben je gewoon nieuwe rijder.

En ik heb ook een vraagt mbt mijn medische keuring. Ik heb hem afgelopen jaar gewoon bij de huisarts gedaan, en was deze nou 1 of 2 jaar geldig? maw...kunnen jullie controleren of ik hem dit jaar weer opnieuw moet laten doen, of niet?
2 jaar dus nog een jaar geldig.

Als je die vorig jaar hebt laten doen, kon hij dit jaar opnieuw gebruikt worden :)
jij wil graag een warn?

ik heb de overschrijving gemaakt voor de stage6 cup
ik heb de procedure gevolgd die ik in de mail heb gelezen.
dus nu zouden ze op eind oktober papieren opsturen naar mij om in te vullen en terug te sturen .
correct?

wat is nu het eerste dat ik moet doen als ik op de 1ste race aankom??
even geduld aub. het seizoen begint pas in april 2008 8P
 
Voor die tijd krijg je ook allemaal nog mailings met de praktische informatie, de kalender, routebeschrijvingen etc etc etc :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top