SBO Racers op tv ! Zaterdag 3 november 2007

Vandaag hebben we een volledige dag op kartbaan Amsterdam aanwezig geweest voor de opnames van het programma Kassa (Nederland 1).

De uitzending is nu zaterdag 3 november van 19u00 tot 19u30.

Waar gaat het over ?
Een helmentest met helmen van max. 100 Euro ! Een uitgebreide, maar wel erg leuke test met een aantal SBO racers, een laboratorium test en praktijkinformatie.

Een paar foto's van de opnames vandaag :

132-1193775780.jpg


132-1193775887.jpg


132-1193775983.jpg


132-1193776275.jpg


Alle foto's zijn hier te vinden :
http://www.scootertuning.net/showevent.php?ID=132


Thnx aan alle aanwezige SBO rijders van het forum hier voor de toffe en gezellige dag !!

Kijken dus !!! ;)
 
Advertisement - register to remove this

Wat ga ik geweldig hard lachen als ik die malloten over het circuit zie rennen met die beslagen vizieren 8P
 
Kan iemand het maybe opnemen of zo :p en at youtube gooien??

Of komt het ook op uitzendinggemist.nl??
Kan het niet zien :( zit at verjaardag dan:(
 
zo zo mensen het was weer een grappige dag
heb heel veel lol gtrapt en echt heel veel gelachen
maar jah nu maar eens kijken wat ze uitzenden he
laters
 
Erg tov dat de scooterscene toch weer een beetje in het goede daglicht gezet word dan :)

Hopelijk meer TV-opnames, erg vet gaste! :W
 
Thnx aan alle aanwezige SBO rijders van het forum hier voor de toffe en gezellige dag !!

Kijken dus !!! ;)

Ik vond het gezellig!!

Inne & Kenny & Go Fast bedankt voor de drankvoorzieningen, en ik ben donders benieuwd naar het eindresultaat zaterdag!






Anders vlamden we iedereen met onze duo-race-actie :W (misschien leuk om eens tijdens een racedag een 2-persoons race te houden van +/- 10 minuten :D?)

[ir]http://www.scootertuning.net/img/events/132-1193775903.jpg[/ir]
 
was zeker geslaagde dag.
Vonder het echt super leuk maar af en toe moesten we lang wachten.
voor de rest echt super veel lol gehad en de gezelligheid was zeker aanwezig.
nog nooit zoveel gelachen op de baan als vandaag.

Net als sander al zei Inne & Kenny & Go Fast bedankt voor de drankvoorzieningen en niet vergeten de eet voorzieningen erg goed geregelt.
heb zelf vandaag 0 euro opgemaakt:p:D

WAS EEN TOP DAG!!!!!!!!!!!!
 
was idd super vette dag:)
idd soms duurde het iets te lang tussen door:)

maar was erg gezellig veel gelache:)

jammer dat ik wat vroeger door moest dan andere maarjah.

de leuke file maakte het erg lang:/
 
we mogen allemaal gratis naar de studio maar dat zie ik niet zitten:p wat ik wel zie zitten is mezelf voor de buis met een biertje op zaterdag. de uitzending komt ook op utizendinggemist en wij als rijders krijgen een kopieetje op dvd dus youtube komt vast wel goed.

we moesten echt ongelovelijke dingen doen maar ik verklap niks dus kijken!

geslaagd daggie groetjess..
 
Erg vet mannen! :D

Jammer dat ik geen vrij kon krijgen van me werk...
Maarja shit happens.
Ga zaterdag ook wel ff kijken naar wat jullie allemaal uitgespookt hebben :)
 
Nou, reedt ik afgelopen seizoen maar met het blok van Sander, ding loopt echt gestoord hard. Beviel me wel...stage6 blokjes @ 14.100 a 14.2000 RPM

Niet voor niets nemen we die elke race mee als reserve next year :). Even alles nalopen, in een doos & stiekum laten liggen ;)































( Ik kan geen foto's uppen.. met een reden tot geheimhouding tot zaterdag offeh??)
 
haha vette foto's :W

Ik ga zaterdag wel even kijken, laat me ouders ook kijken want zij denken dat ik de enige op deze aardkloot bent die met scooters bezig is 8P.
 
Back
Top