SBO MHR Speed 7T Zip

Update 18 februari 2012

Ik zou eerst gaan stoppen met sprinten en het spul allemaal verkopen om met dit geld een leuke auto te kopen. Ik had alles op internet tekoop gezet maar kwam er al snel achter dat scooter spullen echt niks meer waard zijn(tegen over wat je erin hebt gegooid).

Omdat het niet in de weg ligt heb ik toch nog maar besloten om een jaartje mee te gaan doen.

Vorig jaar een erg gezellig jaar gehad. Veel geleerd van mensen om me heen en natuurlijk van mijn eigen fouten.

Zal dit jaar vooral letten op de degelijkheid van de scooter en dat alles gewoon netjes in elkaar zit. Vorig jaar nog aardig wat dingen mis gegaan(koeling lekken, tellers kapot, te laat bij de finales, ontsteking niet afgesteld).

Ik hoop voor Etten-leur de scooter af te hebben en de sprint mee te kunnen rijden.
 
HUUGGOOOWWW beunhaas! Hier hetzelfde verhaal ook maar jaartje knallen denk ik.. voor 80euro ga ik geen speed de deur uit doen...

Spreekje vast nog wel en zie je ook nog wel denk haha! Succes
 
HUUGGOOOWWW beunhaas! Hier hetzelfde verhaal ook maar jaartje knallen denk ik.. voor 80euro ga ik geen speed de deur uit doen...

Spreekje vast nog wel en zie je ook nog wel denk haha! Succes

Ja gaat echt nergens over.. Kan ik beter lekker thuis laten staan en af en toe een leuke dag van hebben toch?

Welke klasse ga je rijden hugo? 70A of 70B?

Ik weet het zelf nog niet precies. Moet even kijken hoe alles uitkomt.
 
Vandaag weer eens na lange tijd een update..

Gisteren SBO etten-leur en ging beter als ik had verwacht!

Kwam aan met een half afgesteld scooter met eigenlijk het idee beetje testen en kijken hoe die loopt. Alleen tot mijn verbazing liep die veel harder als verwacht.

Ik kon weinig rijden maar volgens mij reed ik: 7,7 eerst, daarna 7,4 en daarna 7,21. Zoiets was het. Dus ik kon door naar de finales!(tot mijn verbazing!) Aangekomen bij de finales ging het super goed. Reed 7,16 met reactie tijd van 0,15. Dus dat kon een 7,01 worden! Ik was door!!

Toen de halve finales. Stond naast rick(of tegen Marc..) dus deze run moest echt hard gaan wilde ik door gaan! Ik reed weg en ging bij ongeveer 50/60km/h naar het achterste deel van mijn zadel, om zo achter het stuur te kruipen. Maar tot mijn verbazing schoot dat ding ineens met het voorwiel omhoog en dat was ik niet gewend, dus moest ik helaas even snel van het gas af. Toen reed ik volgens mij 7,3 dus was ik niet door helaas en was ik 4e geeindigd.

Verder was het een super dagje, en volgende keer met een beter afgestelde machine aan de start komen!

Thanks 2 HT en Karsemeijer

(Als je nog filmpjes/foto's hebt van mij post ze dan even hier!)
 
Back
Top