Samenwerking StreetTuner (auto)Magazine

Na al een lange lijst van samenwerkingen met een aantal Europese magazines is nu ook StreetTuner toegevoegd !

Een nieuwe vaste rubriek in het bekende autoblad onder de naam 'Planet Scooter'. Een maandelijks magazine dat bij de boekhandel en bij benzinestations te vinden is in Nederland en België (5,90 Euro).

www.StreetTuner.be

Het is vooral gericht op autotuning in extreme vorm en de meetingscene. Gelieve niet hier te reageren of je dit soort auto's vet vinden of niet, want dat voegt hier weinig toe... ! Laten we het gewoon ontopic houden ;)

Op deze manier hopen we ook binnen een nieuwe branche de scooterscene naar voren te brengen ! De komende maanden komen er fotoreportages van verschillende SBO sprinters erin. Aanmelden als special ? Mail naar info@scootertuning.net met alle gegevens en een aantal foto's.


Kort overzicht van andere buitenlandse magazines waar heel regelmatig ST.net foto's en artikels zijn te vinden :
- Scoot 'n Scoot (Frankrijk)
- ScooterMagazine (Italië)
- Petrol (UK)
- Twist 'n Go (UK)
- Scooterist (D)
- RollerFahrer (D)

Ook MaxiMotoTuning uit Spanje wordt vanaf november aan dit lijstje toegevoegd !
 
Advertisement - register to remove this

Kheb em gehaald, maar had bericht hier nog niet gezien!
Is wel een aardige rubriek erbij in de street tuner, niet hoogstaand, wel mooie foto's! :D
 
Ik heb hem vandaag voor me verjaardag gekregen:)

Zal hem van de week is lezen, vond het iig wel vet dat er scooters in een autoblad staan.
 
Ik ben hier rond juni ergens voor gevraagd via de pm..

Ik zou er in staan als 1ste scooter jammer genoeg verder niks meer over gehoord.

Scoot ligt nu uit elkaar dus dat wordt em niet..

(wel jammer dak er niks meer over hoorde)

EDit had ik dit geweten dan had ik nog even gew8 met slopen:p
 
Last edited:
wel vet! aangezien scootertuners door die-hard autotuners nogal eens als ''kinderachtig'' word gezien... misschien kan dat beeld door dit een beetje veranderen en zullen ze zien dat we niet allemaal op een gare scooter met een suffe 70cc alleen maar op het achterwiel rijden, maar dat er ook serieuzere mensen bezig zijn:)
 
Erg leuk initiatief!

Maare omg teksten als deze kunnen echt niet ''de verbranding vind plaats in een 28mm keihin carburateur'' en zoiets als ''de uitlaatgassen verlaten zich via een malossi spruitstuk vervolgd door een malossi team06 uitlaat''

Niet precies overgenomen uit het magazine... maar stond hem even te lezen in de kiosk op het station maar ik vind de informatie nogal ''dom'' overkomen.

Misschien eens achteraan gaan?

Mvg.
 
haha tuning :p

ik zal het blad ook eens gaan halen bij de pomp :)
lijkt me wel gruwelijk,
nja die uitspraken zullen vast wel verbeterd worden :)

vet idee ;)

groet jeroen
 
Deze editie een belgische aerox custom en de SR van Brian Cabollet
223-1188417768.jpg
 
Mijn reportage was een maand opgeschoven en zou er deze maand in staan. Maar ja krijg ik het boekje thuis gestuurd, staat er helemaal niks in.

Iemand die weet of ze er mee gestopt zijn of zo?
 
Oww ok. Want ik vond het al zo vreemd. Dacht echt even van huh? Dan zal ik even contact met ze opnemen of ze dat nummer ook naar mij toe kunnen sturen.
 
Back
Top