runner 180 carter kaput, help me :(

Status
Not open for further replies.

Speedyrules

180cc koning
Ik heb laatst een runner 180 gekocht , van wadse wouters hier op het forum , thuis aangekomen , en in goed vertrouwen zoals hij zij, laatst onderhouden door een dealer , heb ik hem in de garage onder een dekentje gezet.

Nu ga ik met de runner 180 naar de oisterwijk meeting dus ik dacht joepie bff nderhoudje en dan gooi ik er gelijk m'n maxi deltaclutch onder en m'n evo 180 uitlaat, dus ik filter open, die was voor zo'n 80% met modder bedekt, aan beide kanten ... ik plastic beschermding van carter en ik merk gelijk een scheur op in de carterkap.

minder dacht ik dus ik doe die carterkap eraf, kom ik tot de constatatie dar er een GAT in het carter zit, te groote van een aardappel , net waar het carter begint te verbreden voor de vertanding. Die gast heeft er gewoon een gaasje voor geplakt , dus hij wist dat dat gat erin zat, naja ...

het is echt wel een redelijk groot gat (ik probeer foto's met digicam van vriend te regele) dus nu is de vraag of ik een nieuw carter moet kopen of dat ik dit kan laten oplassen, en indien het is opgelast, is het dan nog stabiel genoeg om met een licht opgevoerde runner veilig over de snelweg te kroezen ? (en dit dan toch wel voor de komende 2 jaar ofzo)

indien ik een nieuw moet hebben, heeft iemand enig idee wat zowiets NIEUW kost? :(
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik denk dus echt niet dat wadse dit wist. Ik had zelf problemen met versturen van spullen. Maar hij had alles al netjes betaald ed.

Kan je dit btw niet beter met hem bespreken ipv hem gelijk een slechte naam te bezorgen
 
Originally posted by Lennox
Ik denk dus echt niet dat wadse dit wist. Ik had zelf problemen met versturen van spullen. Maar hij had alles al netjes betaald ed.

Kan je dit btw niet beter met hem bespreken ipv hem gelijk een slechte naam te bezorgen

moest het nu een scheurtje oid zijn zou ik mezelf er niet eens druk in maken, gewoon laten lassen en klaar, maar dit is gewoon een gat, valt gewoon niet te lassen , de scherf is gewoon verdwenen .

en zoals ik al zei, het is in mijn ogen onmogelijk om daar niets van te weten , hij zegt dat een dealer die scooter voor hem heeft onderhouden na een lichte valpartij , en omdat hij lekte

in mijn ogen is er gene enkele dealer die de moeite niet doet om de filter ff proper te make, of in godsnaam gewoon ff een nieuwe bougie erin te draaien naja...

een dealer zou van zo'n gat iets zeggen, al was het maar om centen te hebben en een nieuw carter te kunnen monteren, das winstgevend voor hem, idem voor het filter verhaal ...

btw, hij lekt nog steeds :| (naja, das geen drama)

tot hier een oplossing voor is gevonden zal en blijf ik iedereen aanraden om geen zaken met wadse te doen, want zoiets kan in mijn ogen NIET , en zeker neit onder scooterrijders. :(
 
heum, ik ben daar ni mee gevallen, wat zit gij nu te zeveren. een nieuw bougieke zit er wel in, ik heb de oude hier nog ergens liggen en da lekken was opgelost, dat was de bourage ergens aan vario kant zei hij. Ik heb 2 weken voor ik de runner wegdeed mijne next ook verkocht en diene gast is daar mega blij mee, die vindt da echt wel ne goeie brommer. Als gij hier zegt dat niemand hier zaken moet doen met mij, dat ze dat zelf maar beslissen, ik heb pas enkele spullen van lennert gekocht en zoals hij hierboven zegt heb ik netjes betaald, ik ben geen dief. En daarbij, ge hebt mijne telefoon nummer, in plaats van te bellen stuurt ge ne mail waar ge me in uitkakt, is uwe nick op msn "wadse vuile klootzak, hier laat ik het ni bij" en opent ge een topic waarin ge me voor heel het forum uitkakt. Wie geeft u het recht te zeggen dat ik geen scooterliefhebber ben, iedereen hier in de buurt weet dat dat voor mij het belangrijkste is. Ik heb zelfs enorm veel spijt gehad dat ik mijne runner heb verkocht. Probeer mischien int vervolg te reageren als iemand met verstand voor ge zo doet. wadse
 
Wadse, Speedyrules opent hier een topic met een vraag over het gat. Wat een nieuw carter kost en of het nog te maken is.
Dat hij jouw naam noemt vind ik niet raar ofsow, ik zou hetzelfde gedaan hebben. Het is natuurlijk wel vreemd vind je niet, en op deze manier waarschuwd hij alleen mensen dat ze alles eerst ff checken.

Maar verder moeten jullie het maar met zun 2-en uitvechten ofsow. :)
 
dat van die msn nick was idd te impulsief gereageerd, maar stel uzelf in mijn plaats, ik zit hier wel lekker met een motor runner die zo goed als total loss is , ik ben nu alle scooterslopers aant aflopen die bij me opkomen , als ik nix vind kan ik hem eve goe in onderdelen verkopen, maar de prijs da ik ervoor heb betaald krijg ik er nooit meer voor, da weet gij en da weet ik

ik zeg het nog, het kan gewoon ni da ge daar niets vanaf wist

ik zeg nie da ge geen scooterliefheber zij, ik zeg da ik vind da zowiets niet kan --> onder scooterliefhebbers <--

ik zeg toch ook nie da ge gevalle zij, ik zeg da ge ne schuiver hebt gemaakt, da hebde mij verteld : ik was in een bouwwerf aan het rijden , voorwiel schuift weg maar scooter valt niet, mijn been was kaput , juist of ni ?

Stel da ik nu op de snelweg was aan het rijde en die carter had doorgescheurd , had wel beetje erger kunne zijn dan uw schuivertje eh ?

Naja, dit gaat te ver O.T , hopelijk heb ik tegen vanmiddag pics
 
Originally posted by Speedyrules
edit : laat maar, heb het gevonden, 990€ ... :|:|:|

Deze prijs is voor een VOLLEDIGE nieuwe motor met uitlaat en alles erbij...

Carter zelf kost wel wat minder zoals Sprinter zegt...
Kijk ook is marktplaats.nl?
 
Originally posted by sprinter
Een versterkte carterset kost 290, das een heel stuk minder.

HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW dat is idd wat anders :D

naja, mijn duits is de laatste 18 jaar niet zo goed :p

als dat het feit is boeit me het niet echt , in dat geval dus ook mijn excuses tov wadse voor mijn impulsieve reacties, deze mag dicht , rest regel ik wel irl mer wadse :)

nogmaals sorry en greetz
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top