Speedyrules
180cc koning
Ik heb laatst een runner 180 gekocht , van wadse wouters hier op het forum , thuis aangekomen , en in goed vertrouwen zoals hij zij, laatst onderhouden door een dealer , heb ik hem in de garage onder een dekentje gezet.
Nu ga ik met de runner 180 naar de oisterwijk meeting dus ik dacht joepie bff nderhoudje en dan gooi ik er gelijk m'n maxi deltaclutch onder en m'n evo 180 uitlaat, dus ik filter open, die was voor zo'n 80% met modder bedekt, aan beide kanten ... ik plastic beschermding van carter en ik merk gelijk een scheur op in de carterkap.
minder dacht ik dus ik doe die carterkap eraf, kom ik tot de constatatie dar er een GAT in het carter zit, te groote van een aardappel , net waar het carter begint te verbreden voor de vertanding. Die gast heeft er gewoon een gaasje voor geplakt , dus hij wist dat dat gat erin zat, naja ...
het is echt wel een redelijk groot gat (ik probeer foto's met digicam van vriend te regele) dus nu is de vraag of ik een nieuw carter moet kopen of dat ik dit kan laten oplassen, en indien het is opgelast, is het dan nog stabiel genoeg om met een licht opgevoerde runner veilig over de snelweg te kroezen ? (en dit dan toch wel voor de komende 2 jaar ofzo)
indien ik een nieuw moet hebben, heeft iemand enig idee wat zowiets NIEUW kost?
Nu ga ik met de runner 180 naar de oisterwijk meeting dus ik dacht joepie bff nderhoudje en dan gooi ik er gelijk m'n maxi deltaclutch onder en m'n evo 180 uitlaat, dus ik filter open, die was voor zo'n 80% met modder bedekt, aan beide kanten ... ik plastic beschermding van carter en ik merk gelijk een scheur op in de carterkap.
minder dacht ik dus ik doe die carterkap eraf, kom ik tot de constatatie dar er een GAT in het carter zit, te groote van een aardappel , net waar het carter begint te verbreden voor de vertanding. Die gast heeft er gewoon een gaasje voor geplakt , dus hij wist dat dat gat erin zat, naja ...
het is echt wel een redelijk groot gat (ik probeer foto's met digicam van vriend te regele) dus nu is de vraag of ik een nieuw carter moet kopen of dat ik dit kan laten oplassen, en indien het is opgelast, is het dan nog stabiel genoeg om met een licht opgevoerde runner veilig over de snelweg te kroezen ? (en dit dan toch wel voor de komende 2 jaar ofzo)
indien ik een nieuw moet hebben, heeft iemand enig idee wat zowiets NIEUW kost?
Last edited: