RS250 circuitfits

ja, dat zeker!

UPDATE: vandaag de keihin pwk carburateurs uit Engeland binnen gekregen. Deze zijn voorzien van throttleposition sensor en electronische powerjet aansturing.

Oftewel samen met de ignitech kan je hier mooier mee afstellen. De ignitech voorzien van 2 curves. De 2e curve ga ik gebruiken bij het inschakelen van het lachgas systeem.
 
Last edited:
waarom waarom...als ik nou gewoon een lachgas kitje heb liggen en deze zo af en toe erop knal. dan vind ik dat hartstikke leuk!!!!! genoeg reden?
140 pk aan t wiel met 250cc....meer uitleg?
 
waarom waarom...als ik nou gewoon een lachgas kitje heb liggen en deze zo af en toe erop knal. dan vind ik dat hartstikke leuk!!!!! genoeg reden?
140 pk aan t wiel met 250cc....meer uitleg?

Ik zie het nut er niet van in om met lachgas over het circuit te knallen, ik zou ook niet weten waar je het kwijt moet.
Maar goed, doe je ding :p Als je het er af en toe ff op wilt zetten om mee rond te knallen, is het wel lache idd.

Met 140pk dan haal je wel echt heel erg (te) veel uit zo'n blokje hoor met lachgas.
Een 250gp, voormalig moto2 klasse racer zat aan de absolute 2takt top. Daar haalden teams die tonnen gesponsord krijgen, om en nabij 100pk uit. Stel dat dat jou ook zou lukken om daarbij in de buurt te komen, dan wil je nog een extra 40pk eruit persen met lachgas?

Gaat niet goed komen.
 
Had ooit iemand gedacht dat een sprinter in 5,5 seconde naar de +/- 150km per uur zou gaan.Toch gebeurt het en door mij ;)


We zien wel en het exacte getal is ook niet zo boeiend.
 
Last edited:
UPDATE 2, UPDATE 2, UPDATE 2, UPDATE 2, UPDATE 2, UPDATE 2,

Zie de eerste post!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Back
Top