Rollerbank

Caravon

Well-Known Member
Tering ! hè, ik ken hier niet eens meer normaal rijden (rotterdam)
Woensdag stonden ze op de schiekade (tegen over de leenbakker) en gister maakte ze het echt te bond, eerst stonden ze tegen over het centraal station, bij het kruisplein zo. toen ineens waren ze weg, en gingen ze onder de willemsbrug chillen, totdat er een scooter voorbij kwam... niet normaal het regende gister gewoon, volgens mij hebben ze echt geld nodig... maar ik begrijp het wel hoor, want ik zie dat ze nieuwe busjes hebben aangeschaft en nieuwe motoren, en dat zijn van die honda's het type ken ik niet, maar ik weet wel dat ze nog stiller zijn dan die bmw's. en die waren al stil ! meestal wanneer je hem hoorde was het telaat tenzei je hem voor je ziet ofzo !

ik durf nu niet eens op mijn scooter te stappen. ik ben bng dat ze bij eendrachtsplein staan ! daar staan ze gewoon weg te vaak op vrijdag ! dusse ff wachten dan hoor ik vanzelf wel of ze daar staan ! ach ja... vandaag is het toch vridag dus ik ga hem 2night maar ff in de fotto chillen (stad dus) ff wat sma's checken en lastig vallen heheheheh Maarre laterzzzz.... is er trouwens nog iemand hierzo gister of eergister gepakt op die rollerbank van ze ?
 
Advertisement - register to remove this

nee gelukkig niet zeg!!
ik ben de hele week in rotterdam geweest met me scoot!
maar heb ze dus blijkbaar net gemist!

die wouten moeten een keer op de kruiskade staan
daar kunnen ze pas geld verdienen! aan die fout geparkeerde auto's!
 
Back
Top