ROLLEN!!!PLEASE HELP

ukiepucki

Draakipower
Ik heb een onbegrensde Speedfight2.
Grotere sproeier, 7 grams rollen, gradeplaatje eruit, prop en piemel dichtgeknepen.

Nou was ik eens al mijn oude scootin's aan het lezen, toen bij Muggenzifters was ook iemand met een speedfight, maar hun raden aan 8,5 of 9 grams rollen te gebruiken.

Maar mijn speedy(wat je speedy noemt!) rijd ongeveer 75 en met wind mee 80. Maar als er een beetje wind tegen staat kom je bijna niet boven de 75. En met iemand achterop is het helemaal kundde!!

Heb ik mischien te lichte rollen er in zitten?? En hoe kan ik dit controleren??

Zal ik met zwaardere rollen iets harder gaan, maar wel even goed, of beter optrekken??

En als ik een NR-X neem, hoeveel gram moet ik dan gebruiken??

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

misschien staat het op de rollen of je kan ze wegen.
biggrin.gif
 
Opgestart door ukiepucki:
Ik heb een onbegrensde Speedfight2.
Grotere sproeier, 7 grams rollen, gradeplaatje eruit, prop en piemel dichtgeknepen.

Nou was ik eens al mijn oude scootin's aan het lezen, toen bij Muggenzifters was ook iemand met een speedfight, maar hun raden aan 8,5 of 9 grams rollen te gebruiken.

Maar mijn speedy(wat je speedy noemt!) rijd ongeveer 75 en met wind mee 80. Maar als er een beetje wind tegen staat kom je bijna niet boven de 75. En met iemand achterop is het helemaal kundde!!

Heb ik mischien te lichte rollen er in zitten?? En hoe kan ik dit controleren??

Zal ik met zwaardere rollen iets harder gaan, maar wel even goed, of beter optrekken??

En als ik een NR-X neem, hoeveel gram moet ik dan gebruiken??

Alvast bedankt!


Ik denk dat je van 1 gram al high genoeg bent..........
 
als die mensen een druk veer van 9 gram hebben hebben ze ook een 7 of een 15 drukveer!
als je de originele drukveer hebt moet je lichtere rollers nemen
 
Kan de computer sommige berichten niet weigeren? Bijvoorbeeld als er iets gevraagd wordt over rollen maar vergeten wordt het toerenverloop te geven.

tom
 
Sjoerd> ik denk dat je zo wel duidelijk heb gemaakt dat ik (en iedereen) komende tijd jou postings niet meer wil zien. Dat zal dan ook niet gebeuren...
Ik hoop dat je na volgende week(weken) wat verstandiger bent geworden, en ook gewoon een normaal antwoord kan formuleren, een geintje op ze tijd is ok, maar probeer dan niet heel de tijd andere mensen ervoor te gebruiken. Tot later, en als het je echt dwars zit, meel maar naar freezerbas@hotmail.com

Bas
 
mij zit jouw houding dwars, freezerator! moet ik jou dan ook mailen?

What the fuck is your problem? Buiten de moderators maakt niemand hier een probleem van.

tom
 
tha tom, wtf is je probleem?

<quote>Buiten de moderators maakt niemand hier een probleem van.
</quote>
Ik en de moderators dragen de verantwoorlijkheid om er een "probleem" van te maken.

En als het je echt dwars zit meel je me toch fijntjes? Denk je dat ik zin heb in dat zielige gezeik van jou? Ik raak een beetje pissed off nu...
Sjoerd is gewoon irri, en hij krijgt nu ff de tijd om het wat rustiger te doen.. niet jouw zaak.
 
heey sjoerd heeft alleeen maar gelijk........ hij formuleert het alleen ff anders..... als het antwoord van hondasfx nou niet klopt en mensne proberen het wel hebben ze er ook geen flikker aan..... en voor de rest ben ik het ook met tom eens....zet bij vrgane over rollen nou es gdv je toerenverloop erbij!!!!
 
Back
Top