rode ding? ontsteking?

Advertisement - register to remove this

Dat is een italkit binnenrotor ontsteking. Die kan je bij meerder scooterwinkels kopen. Ik weet alleen niet of ze plug en play te koop zijn voor jou brommer.
 
Een binnenrotor ontsteking zie je eigenlijk alleen op echt snelle scooters, zoals in de races/sprints. De ontsteking is meestal 1 van de laatste dingen die je aanpast met je setup vind ik.
Volgens mij heb jij nog niet echt verstand hiervan, en ik raad het je dus af om te kopen. Het kost aardig wat centjes, en jij zal het moeten LATEN afstellen denk ik omdat je het zelf niet kan.

Er kan een kapje overheen maar het hoeft niet. De meeste scooters die dit hebben, rijden toch niet in de regen...
 
tevens heeft een wallaroo een geforceerde luchtkoeling. Die fan zit dus origineel daar op de originele ontsteking met kappen erover heen. Zoals je ziet heeft deze man een watergekoelde cilinder gemonteerd. Zonder die fan rijdt je niet lang rond. Niet kopen dus :p
 
ok bedankt!
en zo'n klamp voor een sportstuur voor wallaroo's die zijn er niet of wel?
Of zijn er ook universele?

iig al kei bedankt voor de antwoorden!
 
klopt jens, voor de wallaroo heb je geen speciale.

Hij op de foto heeft het onderste deel van zijn originele stuur afgezaagd en daar een tnt-rechte clamp op geklemd (die hij ook nog heeft uitgefreesd/geboord) Je kan ook een lange clamp kopen die je ook moet uitdraaien en die kan je dan rechtstreekt op de voorvork zetten.

Gr, wieger
 
65193209.2IdkvP5w.draaibank.jpg
 
Ja klopt, die bij bob streetzone zijn uitgedraaide aerox pennen. Maar ik kon zo'n setje pen en stuur kopen bij men ex dealer voor een kleine 50 euro. Spijtig genoeg heeft hij nu de overstap gemaakt naar moto's.
 
Back
Top