Rijdersvertegenwoordigers SBO Race...

Als je voor 1 klasse nog vertegenwoordigers mist is dat niet zo een ramp. Bij de sprints waren er eerst ook niet voor elke klasse 2 mensen. Later als het onder de rijders wat duidelijker word wat de vertegenwoordigers nou precies uitspoken melden er zich vanzelf meer vrijwilligers (iig dat was bij ons zo).
 
hallo

hallo sander,

Ik mij , vorige keer al aangegeven voor rijdersvertegenwoordiger , dus bij deze doe ik het nog maar eens .
Maar ik ben vrachtwagen chauffeur dus zelden thuis in de week en niet veel tijd om op het forum te verblijven , dus beste is contact nemen via email op jethro.trappeniers@pandora.be.
Inne is normaal op de hoogte van een reactie op de vergadering geweest in lelystad.

mvg jethro

PS ik zou voorstellen om toch eens met de rijders vertegenwoordigers samen te komen zodanig de mensen het toch wat hoe of wat er te verstaan valt onder rijders vertegenwoordiger en dan erna met hun respectievelijke klasse voor wa ze verandtwoordelijk zijn.
 
Ff een kick, maar ik heb de gegevens nodig van de rijdervertegenwoordigers van de race, dit is het lijstje dat ik heb kunnen vinden

# Open70
vertegenwoordiger: Timmy v Donderen, Robbert Pronk (o.v.b.) & Bart Klazen

# Stage 6 Basic
Vertegenwoordiger: Sander Balk, Tim Corstjens & Tom Koning

# Stage 6 Pro
Vertegenwoordiger: Cuno de Bruin, Rianne Klinkenberg & Robbert Pronk

# Pitbike -10 pk
Vertegenwoordiger: Wim Grob & Henk vd Kolk

# Pitbike +10 pk
Vertegenwoordiger: Jethro Trappeniers

Ik weet dat er de laatste race op berghem ook over gesproken is, maar ik weet niet welke indeling daar gemaakt is. Kan iemand mij met zekerheid zeggen hoe het nu zit? Ivm de toelating van de rijdervertegenwoordigers op het crew forum.
 
Volgens mij is het nu zo voor zover ik weet:

# Open70
vertegenwoordiger: Rik Van Rijsen

# Stage 6 Basic
Vertegenwoordiger: Tim Corstjens

# Stage 6 Pro
Vertegenwoordiger: Cuno de Bruin

# Pitbike -10 pk
Vertegenwoordiger: Wim Grob

# Pitbike +10 pk
Vertegenwoordiger: Hans Van Wijk

Let wel dit zijn de namen die ik ZEKER weet.
 
Ff een kick, maar ik heb de gegevens nodig van de rijdervertegenwoordigers van de race, dit is het lijstje dat ik heb kunnen vinden

# Open70
vertegenwoordiger: Timmy v Donderen, Robbert Pronk (o.v.b.) & Bart Klazen

Ik (Bart Klazen) heb aangegeven het niet meer te doen.
 
Ik (Bart Klazen) heb aangegeven het niet meer te doen.

Ik weet niet of ik volgend jaar bij elke race kan zijn.
budget is niet zo groot.huis bouwen etc kan wel wat extra sponsors gebruiken.
en dit is niet alleen het probleem ik woon in belgie en daar zullen vele mensen niet leuk vinden.

opzich wil ik wel
 
Volgens mij is het nu zo voor zover ik weet:

# Open70
vertegenwoordiger: Rik Van Rijsen

# Stage 6 Basic
Vertegenwoordiger: Tim Corstjens

# Stage 6 Pro
Vertegenwoordiger: Cuno de Bruin

# Pitbike -10 pk
Vertegenwoordiger: Wim Grob

# Pitbike +10 pk
Vertegenwoordiger: Hans Van Wijk

Let wel dit zijn de namen die ik ZEKER weet.

Prima geregeld toch? Ik ben voor....
 
Ik vind hem prima, had al een pm van Rianne gekregen dat als er al meer mensen waren dat zij dan niet per se hoefde. Kunnen de mail adressen van deze mensen misschien naar mij gepmt worden? Kan ik even contact met ze opnemen, bedankt iig!
 
Ff een kick, maar ik heb de gegevens nodig van de rijdervertegenwoordigers van de race, dit is het lijstje dat ik heb kunnen vinden

# Open70
vertegenwoordiger: Timmy v Donderen, Robbert Pronk (o.v.b.) & Bart Klazen

Ik vind de opzet van Tim ook goed, bovenstaande is voor mij niet meer geldig namelijk. Ik weet zelf nog niet eens wat ik ga doen volgend jaar, ik denk alleen de mooi-weer-races rijden, dus dan heb je niets aan mij als rijdersvertegenwoordiger.
 
Even een update weer wat betreft de RV's.

Zo ziet het er nu uit:
# Open70
Vertegenwoordiger: Rik Van Rijssen

# Stage 6 Basic
Vertegenwoordiger: Aart Buyk (ipv Tim Corstjens)

# Stage 6 Pro
Vertegenwoordiger: Cunoh de Bruin

# Pitbike -10 pk
Vertegenwoordiger: Wim Grob

# Pitbike +10 pk
Vertegenwoordiger: Hans/Luuk/Remy Van Wijk

@ the moment ben ik bezig met alle mailadressen te verzamelen en die zullen binnenkort in een nieuwe gedeelte op de SBO-site te vinden zijn! Waar ik hier natuurlijk nog een linkje van op zet.
 
Back
Top