Rijdersvertegenwoordigers SBO Race...

Haman, ik begrijp je stand punt hoor laat dat duidelijk zijn, maar het is belangrijk dat iedereen een gelijke kans krijgt, daarom heb ik jouw mening op verzoek even verwijdert. Iedereen mag zich aanmelden als rijdersvertegenwoordiger. :)
 
Haha, ik kan je vertellen dat Mol daar echt niet op zit te wachten hoor, die wil lekker elke race om 13:00 aan kunnen komen kakken met een kater, om vervolgens weer om 16:00 naar huis te gaan. laat staan dat hij in die tussentijd vragen wil gaan beantwoorden :D
Ik kan het zelf niet beter verwoorden!
 
kan je dan ook op verzoek alle aanmeldingen van mensen die minder als 3 jaar race ervaring hebben negeren ...

sorry hoor ... sommige dingen irriteren me en ben nogal slecht in het verbergen van mn irritaties
 
kan je dan ook op verzoek alle aanmeldingen van mensen die minder als 3 jaar race ervaring hebben negeren ...
Om mezelf dan maar even te quoten uit het slapgeouwehoer topic
Ik vind het een prima idee om één van jullie 2 als rijdersvertegenwoordigers uit te laten komen, maar niet alle 2 puur en alleen omdat jullie uit het zelfde kamp komen. Ik zie dan liever iemand naast één van jullie die totaal aan de andere kant hangt van alle verhalen, ranglijsten, en tunings wereldjes.

en daar mee bedoel ik dus ook 1 met wel ervaring en 1 niet. Juist omdat er voor ervare mensen sommige dingen vanzelfsprekend zijn die voor nieuwe mensen dat niet zijn.
Daarnaast vind ik niet dat het om ervaring gaat maar om het feit dat je kunt luisteren naar de rijders en het woord van de rijders goed kunt overbrengen naar de TC.

ohja en kan je dan ook op verzoek alle verzoeken van mensen die zeuren over ervaring negeren ...
8P
 
Last edited:
zullen we eerst eens gewoon kijken of er wel zoveel mensen zin hebben? jullie gaan er nu al vanuit dat er straks een heel leger klaar staat om een keus uit te maken.
 
Is het niet misschien een idee om ook iemand te scoren die pas begint?

Dan voorkom je imo ook dat deze groep over het hoofd gezien wordt! Mede omdat (vermoed ik) die nieuwelingen onder elkaar ook allemaal ervaringen opdoen en daar misschien niet zomaar naar voren durven te komen, omdat ze 'bang' zijn dat de gevestigde orde ze uitlacht.

Yes i know klinkt erg suf, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen zeg maar. Heb er zelf gelukkig geen last meer van :p
 
Even kicken...:

- 4 aanmeldingen gehad (allen uit scootercoureurs...).

21 Oktober is natuurlijk allang geweest... Ik wacht nog op een mailing vanuit de SBO, als er dan niet meer aanmeldingen zullen komen, is het jammer maar helaas.................
 
Prima hoor.. geen stress!!

Het najaar is pas net begonnen, we hebben de winter & lente nog :!, Je hebt het nu eerst zelf effe druk met de Lotus..
 
rijdersvertegenwoordigers

pitbike - 10 pk

Wim Grob = vader van walter grob
Henk v/d kolk = begeleider en pitbike goeroe van het eerste uur;)

pitbike open

Jethro Trappeniers

Ik denk dat Rob v/d Klooster en Hans van Wijk ook wel willen helpen, maar er weinig of geen tijd voor gaan hebben ivm de zaak. Voor raad op de dag zelf kun je altijd bij ze terrecht iig, dat weet ik zeker.
 
In dat geval zoeken we nog een 2-tal mensen... namelijk

- 1 voor de Pitbike open
- 1 voor de Open70...

De S6-cup, S6-pro & de eerste voor de Open70 zijn dan geregeld, net als de -10pk en de 1e van de +10 pk pitbike...

We wachten nog even af, en anders zullen we de enige mensen die zich hebben aangemeld aanstellen als vertegenwoordiger.....
 
In dat geval moet ik nog effe een paar mensen aanspreken of ze als Open70-rijder ook vertegenwoordiger willen gaan spelen...

Ik kruip effe in de pen/mail :)
 
sander! laat pronk hier even sticky van maken en kom met wat voorstellen en vragen etc etc. Het nieuwe concept reglement moet over 6 maanden klaar zijn. Ik neem aan dat er al een aantal dingen aan te brengen zijn, na de dicussie van vorig jaar. maar er zit nog niets in mijn mailbox, en dat moet wel gebeuren!
 
Okido,

Er moeten dingen veranderen & een actievere houding vanuit de rijders ontstaan.

Er zijn nooit genoeg aanmeldingen geweest voor 2 vertegenwoordigers vanuit elke klasse. Daarom hierbij het idee om vanuit elke klasse minstens 1 rijder aan te stellen.

De punten die je als vrijwilliger te doen krijgt:- aanspreekpunt andere rijders
- initiatiefnemer vanuit de SBO & de rijders.
- ideeen & suggesties tbv bijv. reglementen, indelingen & toekomsvisie.

We hebben vanaf heden dus klassen:

- Open 70
- Stage 6 Pro
- Stage 6 Basic
- Pitbike -10 pk
- Pitbike +10 pk


Vorig jaar had ik enkele aanmeldingen, ik zal deze even verriferen en zodra er wederom akkoord is zal ik ze hieronder neerzetten:


# Open70
vertegenwoordiger: Timmy v Donderen & Robbert Pronk (o.v.b.)

# Stage 6 Basic
Vertegenwoordiger: Sander Balk & Tim Corstjens

# Stage 6 Pro
Vertegenwoordiger: Cuno de Bruin & Rianne Klinkenberg

# Pitbike -10 pk
Vertegenwoordiger: Wim Grob & Henk vd Kolk

# Pitbike +10 pk
Vertegenwoordiger:
 
Last edited by a moderator:
Ik wil me bij deze aanmelden als rijdersvertegenwoordiger voor de S6 Basic.

Ik denk dat ik de meeste wel een beetje ken en dat er ook niemand bang is om op mij af te stappen :p
 
Ik wil me ook aanmelden als vertegenwoordige voor s6 basic/pro.
Maar pro is denk ik niet zo handig gezien het feit dat ik zelf al de basic rij.
 
Back
Top