Reglementen 2010

Hier ook geen mailing ontvangen, maar die krijg ik volgens mij nooit :p

Verder las ik ook al het volgende op de sbo site:

23-07-2009
In goed overleg zal de wedstrijd in Berghem op 6 september wel gereden worden na aanmelding van voldoende vrijwilligers.

Oftewel, laten we dit seizoen lekker afsluiten met mooie en leuke races (dan ga ik er vanuit dat Spa ook doorgaat). Zo kan iedereen die in de "zomerstop" geinvesteerd heeft er toch nog van profiteren en gaan voor die plek die ze graag willen in het kampioensschap. Dit lijkt mij een prima oplossing om dit seizoen af te maken. En daarna zien we wel verder. Ik ben in ieder geval blij dat deze beslissing is genomen.

En ik heb zin in Berghem, tijd geleden :)
 
Ik ook nog niet. Email adres post ik niet ivm spam kan hem wel pmen als je wil.

BTW pronk en cuno ik zou hem ook verwijderen ivm spam :p

Volgens mij is het voldoende om spam tegen te gaan door je mailadres te weergeven zoals ik dat heb gedaan toch? mailadressen om te spammen worden volgens mij gewoon opgezocht door een bot en die kan denk ik niets met 'robbertpronk@hot'

En zo wel...ik kom toch al om van de Spam in mijn mailbox :D
 
Ik heb net even in het mailing systeem gekeken en er is nog niks verzonden.
Er staat wel wat klaar, maar ik weet niet of dit een definitief mailtje is, dus ik ga em niet versturen. Ik zal even een gil in het crewforum geven om te ontdekken wie dat bericht op heeft gesteld. Dan kan hij de deur uit :)
 
Ik heb hem nu wel gehad:


voor de mensen die hem niet hebben gehad alsnog:


Beste SBO rijders,
Na de dag van Veldhoven is in overleg met extra aanmeldingen voor overname van een aantal praktische taken en communicatie besloten om de wedstrijd in Berghem te organiseren.
Pitbike Open en -10pk rijders met een inschrijving van Veldhoven krijgen eveneens 10 Euro korting bij de inschrijving op 6 september.

p.s. en wat kees ook al zij je moet je even aanmelden op de site!
 
Bij de sprints is er een verontschuldigende mail rondgestuurd na een niet tijdig werkend tijdsmetingsysteem... Ik denk dat een mail, een "doosje merci" & een uitleg dus wel gewaardeerd wordt door de rijders..............

Deze mail hebben wij vanuit de rijdervertegenwoordigers zelf geschreven, aangezien we tegenwoordig veel meer zelf doen bij de sprints.

Wij willen zondag 20 september of zondag 27 september met een groep vergaderen over de sbo, wie wat gaat doen binnen de organisatie aangezien Inne heeft aangegeven alleen PR te willen gaan doen.
Ik zat eigenlijk eens te denken dat het misschien ook wel goed is als er hier een paar van de race aanwezig zouden zijn? We zouden die dag de ins en outs over de sprint gaan bespreken, wie gaat wat doen enz. En misschien dat er dan ook nog wat besproken kan worden over de race? Of misschien doen de mensen wel ideeen op om het bij de race ook op een andere manier aan te gaan pakken? Het is zomaar een idee, ik weet niet of hier verder behoefte aan is. Maar de SBO is wel 1 dus jullie moeten ook een kans krijgen om te vergaderen met de crew en Inne.

Gr Ilonka

Edit/ Bij nader inzien en overleg met de rest lijkt het me toch wijzer om de 2 vergaderingen gescheiden te houden van elkaar, er moet bij zowel de sprint als bij de race zoveel besproken worden dat we zeker in tijdnood zouden komen.
 
Last edited:
Komt goed...... relax,

Het is en blijft vrijwilligerswerk, dus soms duurt het wat langer dan een commerciele organisatie. Effe alles op een rijtje zetten, en als het kan, komt er zeker een 2010.
 
Back
Top