Reglementen 2010

Hallo,

Ik heb nagedacht over hoe het verder moet met het racen, aangezien ik (en met mij meerdere) niet op zaterdag kunnen rijden. Ik heb wat ideeen, maar voor ik het e.e.a ga uitzoeken wil ik graag weten wie er nog wat voor voelen om volgend jaar nog te rijden.
Dit geldt zowel voor open 70, stage6 en pitbikes.
Indien er weinig animo is, weet ik dat ik er geen tijd in hoef te steken.

groeten Rianne
 
Ik ken je nutteloze epistels met overtrokken reacties onderhand, ik neem niet eens de moeite om het te lezen.

Wat ik probeerde te zeggen, ik denk niet dat we het over 'aan zien komen' en 'schuld' moeten hebben, aangezien niemand specifiek iets te verwijten valt, we kunnen alleen de mensen te bedanken die het hebben geprobeerd, ookal is het nu over.

En ik ken jouw kinderachtige feedback ook al tijden, lees wat je lezen wilt, voel je niet vereerd want ik heb dat hele stuk niet speciaal getypt om jou te overtuigen maar gewoon om mijn mening in het algemeen te geven. Alsof het mij ook maar iets kan interesseren wat je van mijn 'overtrokken' reacties vind :D
 
Hallo,

Ik heb nagedacht over hoe het verder moet met het racen, aangezien ik (en met mij meerdere) niet op zaterdag kunnen rijden. Ik heb wat ideeen, maar voor ik het e.e.a ga uitzoeken wil ik graag weten wie er nog wat voor voelen om volgend jaar nog te rijden.
Dit geldt zowel voor open 70, stage6 en pitbikes.
Indien er weinig animo is, weet ik dat ik er geen tijd in hoef te steken.

groeten Rianne

De kans bestaat dat we ons ei kwijt kunnen bij de sobw, ze zal op de hoogte van de zaterdag problematiek en van het aantal rijders dat er eventueel bij kunnen komen.

ik zou dus nog even niets ondernemen de komende 2 à 3 weken.
 
En ik ken jouw kinderachtige feedback ook al tijden, lees wat je lezen wilt, voel je niet vereerd want ik heb dat hele stuk niet speciaal getypt om jou te overtuigen maar gewoon om mijn mening in het algemeen te geven. Alsof het mij ook maar iets kan interesseren wat je van mijn 'overtrokken' reacties vind :D

Ik vind het in ieder geval fijn dat er in al die jaren hierin niets veranderd is :*
 
Hallo,

Ik heb nagedacht over hoe het verder moet met het racen, aangezien ik (en met mij meerdere) niet op zaterdag kunnen rijden. Ik heb wat ideeen, maar voor ik het e.e.a ga uitzoeken wil ik graag weten wie er nog wat voor voelen om volgend jaar nog te rijden.
Dit geldt zowel voor open 70, stage6 en pitbikes.
Indien er weinig animo is, weet ik dat ik er geen tijd in hoef te steken.

groeten Rianne


Ik denk persoonlijk dat iedereen liever bij de SBO blijft dan bij de SOBW gaat rijden, alleen moet de organisatie opnieuw worden opgebouwd. Nieuw bestuur, nieuwe crewleden (het liefst de oude natuurlijk, misschien hebben die er wel zin in als ze 100e per dag aan vergoeding krijgen oid? Ik denk ook dat het eerst belangrijk is om te weten wat er precies met de SBO gaat gebeuren tot in detail. Is Inne bijvoorbeeld wel bereid om een nieuw opgezetten organisatie te begeleiden in een soort staf-functie. Geen opdrachten uitvoeren maar gewoon advies geven? Wat gaat er met al het nodige materiaal gebeuren? Hoe staan de sponsoren als Scooter Attack en GoFast tegenover het hele gebeuren? Ik weet niet of iemand daar duidelijkheid over kan geven?

Ik zie het persoonlijk allemaal niet zo snel meer gebeuren en dan wordt ik een een 'mooi weer'-rijder bij de SOBW denk ik :)
 
Ik vind het in ieder geval fijn dat er in al die jaren hierin niets veranderd is :*


Ik heb er ook een beetje mixed feelings bij, aan de ene kant ben je gewoon een lul met je reacties, maar diep van binnen moet ik altijd lachen dat ik jou eens in de zoveel tijd altijd weer op deze manier tegenkom op dit forum :7
 
Ik heb een Mol/Haman-aandoening, soms moet ik je gewoon over de zeik helpen...

De SOBW is wel wat ge-evolueerd sinds oprichting van de SBO, opeens kon daar ook 70cc, op eens rijden ze daar ook op Spa. Ik heb geen idee of het nog een echt alternatief voor SBO is. Jammer dat het op zaterdag is....
 
De kans bestaat dat we ons ei kwijt kunnen bij de sobw, ze zal op de hoogte van de zaterdag problematiek en van het aantal rijders dat er eventueel bij kunnen komen.

ik zou dus nog even niets ondernemen de komende 2 à 3 weken.

Ik wou zelf ook al de SOBW gaan contacten, maar ik maak hier uit op dat jij daar al een actie ondernomen hebt? Dan wacht ik namelijk ook liever af.
Ik ga ook een balletje proberen op te gooien bij het BK, wie weet zijn er naast mij meer mensen die 2 kampioenschappen willen rijden, wil ik iig wel op zich, want BK rijdt ook veel mooie banen :)
 
Moet er niet even gewacht worden tot Inne het gebeuren allemaal een beetje heeft laten bezinken en met een beslissing komt over wat er nu verder gaat gebeuren met de SBO?
Voordat iedereen straks zijn eigen stichting op gaat richten.
 
Hallo,

Ik heb nagedacht over hoe het verder moet met het racen, aangezien ik (en met mij meerdere) niet op zaterdag kunnen rijden. Ik heb wat ideeen, maar voor ik het e.e.a ga uitzoeken wil ik graag weten wie er nog wat voor voelen om volgend jaar nog te rijden.
Dit geldt zowel voor open 70, stage6 en pitbikes.
Indien er weinig animo is, weet ik dat ik er geen tijd in hoef te steken.

groeten Rianne

Ik mag spreken voor Mitchell, Flip, Jelle, mijzelf en aanhang die zijn racer bijna klaar had voor 2010 dat we graag doorgaan met racen op de "SBO MANIER" Bij de SOBW zouden we in dezelfde klasse rijden als Gé, Rik etc.. dat gaat hem natuurlijk niet worden.
 
Ik mag spreken voor Mitchell, Flip, Jelle, mijzelf en aanhang die zijn racer bijna klaar had voor 2010 dat we graag doorgaan met racen op de "SBO MANIER" Bij de SOBW zouden we in dezelfde klasse rijden als Gé, Rik etc.. dat gaat hem natuurlijk niet worden.

Wie weet wil de SOBW ons wel tegemoet komen aangezien zij ons denk ik ook wel 'willen' hebben. Is toch een flinke financiele boost als je er ineens een groot aantal rijders erbij krijgt. Met tegemoet komen bedoel ik dan het opvangen van de 'stage6 cup'. Er zijn straks namelijk 40 rijders met een complete stage6 machine die niet mee kunnen komen bij de topscooter/open70 @ SOBW. Dus wie weet komt er wel een scooterklasse bij (zoals je vroeger de standaard scooterklasse en de topscooterklasse had). Ik denk dat Scooter Attack en misschien Euroscooters er ook wel baat bij hebben dat er een stage6 cup in Nederland is.

Zoals Ge al zei...laten we het even 3 weken afwachten...komt vast wel goed :)
 
De kans bestaat dat we ons ei kwijt kunnen bij de sobw,

Ge, daar gingen mijn gedachten dus ook naar uit, om te kijken of er een mogelijkheid was.
Gr Rianne
Ik heb er ook over zitten denken, Mooi dat jij al contact hebt Gé... Misschien is een zaterdag/zondag competitie mogelijk, het is in ieder geval zaak voor de ondernemers onder ons, dat er op zondag gereden wordt. Op Zaterdag kan er namelijk teveel verdiend/omgezet worden.

Ik mag spreken voor Mitchell, Flip, Jelle, mijzelf en aanhang die zijn racer bijna klaar had voor 2010 dat we graag doorgaan met racen op de "SBO MANIER" Bij de SOBW zouden we in dezelfde klasse rijden als Gé, Rik etc.. dat gaat hem natuurlijk niet worden.

Kijk... Als we met de gehele S6-klasse daar terecht zouden willen, weet ik zeker dat zij voor 40x50 euro best een klasse willen creeren... Zeker gezien het feit dat deze klasse (als ze het slim spelen) geld kan opleveren in sponsorgelden voor de SOBW (indien ze dit niet in hun neus stoppen ;)). 2000 euro is namelijk al bijna 2/3 van de baanhuur ;)

Ik denk dat Scooter Attack en misschien Euroscooters er ook wel baat bij hebben dat er een stage6 cup in Nederland is.

Zoals Ge al zei...laten we het even 3 weken afwachten...komt vast wel goed :)

Precies... Wacht effe af wat het antwoord & tegemoetkoming van de SOBW is... Als deze te slecht is of ondermaats kunnen we altijd nog met een team mensen de SBO re-animeren, en met nieuwe mensen een compleet nieuwe weg in slaan....
 
Bij deze wil ik Niek, Vinnie, en de andere crew die ik niet eens bij naam ken bedanken voor hun inzet de afgelopen jaren...!! Top!

Ook de mensen die altijd klaarstonden om te vlaggen bij het tekort aan officials.... TOP!




Het is eigenlijk gewoon van de zotte dat wij vandaag meer betalen dan normaal (voor minder rijtijd) omdat de stichting zijn financiele plaatje niet in orde heeft.

Verder wel een pluim voor Vinnie, Niek en de andere boys en girls die vandaag alsnog hun best hebben gedaan om er nog 'iets' van te maken. Ik vind het gewoon kut dat jullie ook door de stront worden gehaald op deze manier door een aantal grove fouten van het bestuur waar jullie eigenlijk niets aan kunnen doen. Niets dan lof voor jullie...voel je alsjeblieft niet aangesproken door bovenstaand verhaal...in ieder geval niet persoonlijk.

Inderdaad... 10 euro extra, voor minder rijtijd, onduidelijkheid etc etc.. raar maar waar 8P






Verder hoop op wat uitleg vanaf de SBO zelf...... Wat is de gedachtengang achter het cancellen? Wat was de druppel? etc etc. Tevens is een soort van verontschuldiging richting de coureurs (en tevens sponsoren die hun geld in rook zien opgaan, en evt zelfs voor 1/4 kunnen terugvorderen) wel op zijn plaats denk ik, (omdat de komende 2 races geen doorgang meer vinden, geen bekers, uitreiking en andere missende dingen).
Bij de sprints is er een verontschuldigende mail rondgestuurd na een niet tijdig werkend tijdsmetingsysteem... Ik denk dat een mail, een "doosje merci" & een uitleg dus wel gewaardeerd wordt door de rijders..............
 
is het al zeker dan dat ze stoppen?

Heb nergens gelezen dat dat zo was namelijk.
Volgens mij kwam het voor uit een geruchtenstroom?
 
ik zal toch kort even reageren..
ik vind het iig fijn dat er gepraat wordt zonder steeds de wijzende vinger :)

Inne heeft aan het einde van de dag, na het stil leggen van de dag, gesproken met wat rijders.. (oa Van Wijk en wat andere pitbikers).. dit uit eigen initiatief vanuit de rijders!
Hier is een mailing over verstuurd als het goed is (zo niet geef het even aan!!!!) met wat de bedoeling is voor de komende tijd..
Berghem gaat dus door!!!!!

Zelf heb ik ook 4,5 jaar lang genoten van de tijd bij de SBO.. daarom vind ik het ook erg moeilijk om het geheel los te laten want denk ik ook erg merkbaar was in de ochtend..
het is gewoon erg moeilijk om te zeggen "ik stop ermee" want daarmee laat ik mijn mede crew mensen staan en de rijders waar we het voor doen..
daarnaast is het scooterwereldje zo gegroeid sinds de opkomst van de SBO dat het niet alleen mensen zijn die "afhankelijk zijn" van de SBO maar ook bedrijven, sponsoren en noem maar op.. er zit zoveel geld mee gemoeid dat is moeilijk is om het stop te zetten..

wat voor mij en Inne ook geloof ik de druppel gister was om de dag stop te zetten wat de burnout in het rennerskwartier.. dit gebeurde idd op een plank (wat ik erg goed vond!) maar ik vroeg hem even om te stoppen zodat ik het na kon vragen of het miss na de wedstrijden kon.. zo konde meerdere mensen dit doen ofzo.. maar nee ik draai me om en het gaat gewoon verder.. Inne vraag het een keer en er gebeurd niets..
beetje respectloos..
ik snap ook zeker dat het een actie reactie principe is en dat het geweldig is om je band te roken als het toch de laatste keer is! zou ik zelf ook graag willen ;)

We gaan Berghem dus rijden met hulp van een aantal mensen..
in de winter wordt er gekeken hoe of wat met de organisatie..

meer kan en weet ik op dit moment niet :)
 
Ik heb hem ook niet ontvangen : robbertpronk@hot

Opzich goed om te horen, maar is Berghem al betaald? Anders lopen jullie denk ik weer een groot risico om het financieel niet rond te krijgen. Iedereen is gister met het idee weggegaan dat het de laatste race is, er is geen vertrouwen meer in de continuiteit van de organisatie, de kampioenen dachten dat ze al kampioen waren er is champagne gedronken en er zijn banden opgerookt. Begrijp mij niet verkeerd hoor, opzich is het positief dat jullie de volgende race toch willen draaien maar ik ben heel erg bang voor jullie dat er weinig mensen komen opdagen...
 
Ik ook nog niet. Email adres post ik niet ivm spam kan hem wel pmen als je wil.

BTW pronk en cuno ik zou hem ook verwijderen ivm spam :p
 
Back
Top