Regelgeving SOBW Rijdersbelang

Gé ik denk dat ze wel zeker dit forum bedoelen. Verder is dit idd een open forum om open discussies te kunnen voeren over van alles en nog wat. Als het hier niet gebeurd gebeurd het wel in de kroeg oid.
Kenny, kan jij misschien de reden achter dat stukje tekst op de sobw site toelichten? Of het dus op dit forum slaat of bepaalde dingen die gezegd zijn?
 
of Tino's hyper forum :)

wat me goed doet is dat er wel "gelezen" word en dat men weet wat er speelt.
Wat ik dan wel weer jammer vind is dat het een beetje over de schouders meegegluur is zonder een weerwoord of reden te geven.
 
precies, misschien zijn de meeste dingen die hier geopperd worden idd niet uitvoerbaar of opzich al idioot.

maar het gaat er om dat iedereen er over nadenkt en dat daar misschien wel iets goeds uitkomt.

zodat we het onderbouwt aan de sobw kunnen voorleggen.

maar goed, het blijft af en toe een vage organisatie.
 
Mol said:
Gé ik denk dat ze wel zeker dit forum bedoelen. Verder is dit idd een open forum om open discussies te kunnen voeren over van alles en nog wat. Als het hier niet gebeurd gebeurd het wel in de kroeg oid.
Kenny, kan jij misschien de reden achter dat stukje tekst op de sobw site toelichten? Of het dus op dit forum slaat of bepaalde dingen die gezegd zijn?


mol ik denk dat ik gerust kan zeggen dat ik net zoveel als julie weet dit is voor mij ook nieuw heb net nog ff gekeken op de site
 
Ik dacht misschien kan jij het navragen oid. of wist je er toevallig van.

g-one said:
precies, misschien zijn de meeste dingen die hier geopperd worden idd niet uitvoerbaar of opzich al idioot.

maar het gaat er om dat iedereen er over nadenkt en dat daar misschien wel iets goeds uitkomt.

zodat we het onderbouwt aan de sobw kunnen voorleggen.

maar goed, het blijft af en toe een vage organisatie.
Ja ik snap het ook niet helemaal. De tekst die op de site staat doet het voorkomen dat er hier/op andere fora negatief word gepraat terwijl het uiteindelijk doel is om het leuker/beter voor iedereen te maken.
De SOBW is vaag +ralf+ maar dat houd het leuk zullen we maar zeggen.
 
Hee wat is dit allemaal voor geruzie,
je hebt je vertegenwoordigers die de klachten aanhoren en het verwerken klaar,
daar zijn ze voor die moet je respecteren en geen gemekker verder.
 
Zipacracer said:
Hee wat is dit allemaal voor geruzie,
je hebt je vertegenwoordigers die de klachten aanhoren en het verwerken klaar,
daar zijn ze voor die moet je respecteren en geen gemekker verder.
En jij bent? :p
 
Zipacracer said:
Hee wat is dit allemaal voor geruzie,
je hebt je vertegenwoordigers die de klachten aanhoren en het verwerken klaar,
daar zijn ze voor die moet je respecteren en geen gemekker verder.

welkom in de wereld die racen heet......
 
Back
Top