Racing type's

Status
Not open for further replies.
apriliarsracing said:
de nieuwe derbi gpr nude en de racing

001n.jpg
bij ons in een winkel genaamd ''hama-parts'' heeft zon ding staan:S?? kan dat het is een nieuw model emt in ieder geval een minarelli blok en is in spanje gebouwd
 
nee, is een derbi en heeft dus het derbi blok :p

ding kost 3400 euro :/

beter koop je dan een motor
 
Ja als ik een brommer koop, dan koop ik ook geen nieuwe. ook al verkoop je hem de dag erna gelijk weer, dan is de helft van de prijs er weer vanaf
 
Last edited:
zo kheb nu wel een redelijk rijdje met schakeltjes:D Nou moet ik eens gaan bedenken welke ik de mooiste/beste vind. (inc. de prijs die het gaat kosten, die teld ook mee)

Kwa model vink de rs2 tzr rs het mooist maja dat zijn ook dan weer redelijk prijzige

opzich is van rs veel te verkrijgen(en de andere AM6 blokken)
 
dat zou goed kunnen maar opzich maakt mij de preciese verschillende modellen en kleur mogenlijk heden enzo nu nog ff nix uit. De rieju heeft duidelijk verschil bij de 1 en 2
 
Die NSR daarboven is de japanse midibike versie :).

Dit is de nederlandse/belgische versie (naja, niet deze kleuren, maar goed):
bild1-5.jpg
 
crazybond700 said:
dit een midi bike?

afbeelding


Maar idd bedankt voor de handige replies van iedereen:D

Jah, dat zijn 12 inch velgjes ofzo :p.
NSR50.JPG

En dat is nog een kleine jappanner :p.

Is wel enorm veel leuk spul voor die dingen te krijgen in Japan :).
 
nouja tog vink hem er wel mooi uitzien dus ik laat um er gewoon bijstaan alleen vermeld ik wel ff dat dat dus een midiracer is. Hier mag je niet mee op de weg?!?
 
In Japan wel :p.
Maar in Nederland zal je er vlot genoeg afgeplukt worden, of je moet er 1 op motorkenteken zien te krijgen (snelweg met zo'n ding lijkt me een aparte ervaring, al gaan de 80cc uitvoeringen wel ruim over de 100).
 
dis is hem ik heb hem vanaf vandaaf niet deze wandt mijne ziet er NOG NIET UIT is mijn volgend project het is een appie en komt uit voor de rs extrema
dus is eigenlijk de voorgangen van de rs ikzelf vindt hem een leuk ding
ligt een 4 bak eronder en er zijn best snellen cils verkrijgbaar
25672.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top