Racing type's

Status
Not open for further replies.

Crazybond700

Koos oorlelloos
zou iemand voor mij alle racing type's op een rijtje kunnen zetten. Zoals aprilia rs, TZR, en derbi gpr. Maar ook kwam ik er een tegen van gilera alleen ik weet niet welk type dat was?
 
Advertisement - register to remove this

die gilera die jij bedoelt is hetzelfde model als de oude derbi gpr... zelfs de naam was geloof ik et zelfde :?
 
o ja je hebt gelijk:S maar nog meer types die lijken op race modellen. Hiermee bedoel ik dus schakels ff voor de duidelijkheid
 
rieju rs1 en rs2, verder heeft derbi net weer een nieuwe (kweet niet of die weer gpr heet, anders zou het de derde versie zijn), ow jah, er is een ook gilera die dezelfde is als de derbi (1e versie) en je hebt nog motorhispania rx50, verder hebben derbi en aprilia ook nog ieder een streetfighter type (iig in de nabije toekomst) de aprilia Tuono en de derbi naked. tzal wel dat ik nog wat vergeet, maarjah..
 
oja die was ik nog vergeten ja de motorhispania rx50. iig bedankt voor die andere ga ik is ff opzoeken maak strax mss wel ff een lijstje met foto's zodat deze vraag niet weer hoeft te worden gestelt
 
de nieuwe derbi gpr nude en de racing

001n.jpg
 
Die peugeot is geen crosser, die is namelijk hetzelfde als de motorhispania rx.. Tevens heb je bij je plaatjes 2x een GPR staan alleen staat onder de eerste Motorhispania en tevens is die laatste ook hetzelfde als TZR alleen heeft deze dan de belgische naam..
 
oja dat van die gpr was ff fout gegaan. Maar kun je ff foto plaatsen van die peugeot dan want ik had hem ff op gezocht maar ik vond het er tog wel crosserig uitzien

Kheb nou ook die peugeot gevonden. als ik het intypte in google afbeelding zoeken vond die bijna alleen maar crosserachtige maar toen zag ik ineenkeer tog idd een race model er tussen staan
 
Last edited:
Maar het blijft een ander merk tog? en ik ben gewoon ff een beetje opzoek welke merken er dit soort spul verkopen/verkochten
 
als je die oude er ook bij betrekt kan je net zo goed de honda nsr erbij zetten, en eentje van malaguti (heel oud)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top