Race Staphoerst

bier is in staphorst lekkerder :p
deze race is nog wel aardig in de buurt en mijn paps wou wel rijden :D dus tja hopelijk wil hij dat vaker :)
 
Originally posted by zip#19
Je gaat dus wel?:) Gaan er nog meer mee dan?

Als je dit leest ben je al weer thuis mgoed I don't give a fuck :)

Ga zo ff boterhammetje eten, en dan maar es een endje rijden denk ik :)

Moet raz nog ff hebben voor ... :) KAARTJE!
 
Net terug..Gelijk weggegaan nadat mijn neef klaar was in de Std. Klasse (B). Op het eind nog ff scooter het water in zien vliegen..
die daarna gewoon nog ff daar werd gelaten :S Omdat een baanventje niet nat wou worden. Pfff.. voor de rest, super weeren die SS motoren waren ook phat!
En de baan is dit jaar veel beter dan voorgaande jaren, ook veel overzichtelijker en minder "saai"..

kga nu lekker barbeknoeien!

Mzzlz MichieL
 
Nope geen pics helaas!

Was weer geslaagd dag! Circuit was wat verbouwd en koele races, ook weer aantal kleine rare dingen (mensen die tijdens de race hun stuur ff recht proberen te krijgen enzo) Was echt vet druk ook, jah ben blij datk ben gegaan !

Wel jammer dat ik moest worden opgehaald omdat mijn AC-tje kennelijk niet bestand is tegen 70 kilometer provinciaal met 95 :?:?:?
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Nope geen pics helaas!

Was weer geslaagd dag! Circuit was wat verbouwd en koele races, ook weer aantal kleine rare dingen (mensen die tijdens de race hun stuur ff recht proberen te krijgen enzo) Was echt vet druk ook, jah ben blij datk ben gegaan !

Wel jammer dat ik moest worden opgehaald omdat mijn AC-tje kennelijk niet bestand is tegen 70 kilometer provinciaal met 95 :?:?:?

kben ook nog ff geweest......ehhmm langsgeweest met de trein:) t zag er wel gezellig uit, lekker druk en mooi weer
 
Originally posted by bom niels
wat zijn de uitslagen?? en heefd er al iemand foto's?:)

stnd A:
1:daniel
2:leroy
3:harm
4:freddy

pics zal ik straks even uploaden...

en die scooters in de plomp was echt humor:D
 
ben ook net thuis ben bezig met foto's aan het binnen halen van mijn digicam :)
Was wel een mooie dag.

Hoe bedoel je Innemet lokale helden?
 
Het was weer een lekker dagje:) De vrije training reed het niet....bougie kapot. Andere erin en ja hoor hij deed het weer:rolleyes: Tijdtraining ging lekker: 13e plaats.
Wedstrijd ging lekker. We zaten in een leuk groepje bij elkaar, helaas moest ik even gaan liggen om te rusten:D 2 plaatsjes verloren maar die heb ik weer goedgemaakt iig. Uiteindelijk 10e geworden maar ik hoorde dat de 9e plaats gediskwalificeerd was dus dat is weer mooi meegenomen:)

Verder felicitaties nogmaals voor dani:)

Kervin en lennart goed gereden! Ik hoop voor je Kervin dat dit weer een positiever iets is dan de voorgaande keren en dat je er weer zin in krijgt;)
 
Originally posted by Arnie
ben ook net thuis ben bezig met foto's aan het binnen halen van mijn digicam :)
Was wel een mooie dag.

Hoe bedoel je Innemet lokale helden?

Ben benieuwd naar de pix:D

En die lokale helden gingen bierflesjes op de baan gooien als ik het goed hoorde:|
 
Back
Top