Race Staphoerst

Originally posted by Marijke
Ik ben er ook weer eens :) GF van Mark gaat ook mee denk ik. pa+ma+hond denk ik ook. En my BF.
Tot maandag! :)
XxX

Inge was toch op vakantie? Verder...tot maandag:)
 
Originally posted by Arnie
ben niet bang he? samen met marCOW :D
ik zal je koelkapje dan ook meenemen ;)

Ik ben ondertussen wel bang geworden van marcow:D Komt wel weer goed uit dat je meegaat verder ja:) Zie je dan wel...
 
Marijke, en de rest natuurlijk, ik ben er niet:S nog steeds niet mn krukas gereviceert... de sponsor heeft het bigend nog niet, dus ja even afwachten. Maar volgende wedstrijd ben ik er wel zeker weer:) dan ga ik jullie allemaal weer vlammen:p
 
duurt wel erg lang hoor Niels! het ging zo lekker allemaal! en wordt je ff door een big endje geveld! ik had de mijne ook stuk maar ik had nog een nieuwe liggen! moet jij ook aan doen, reserve onderdelen , komt soms wel goed uit! maar kom je helemaal niet Niels?
 
Originally posted by bom niels
Marijke, en de rest natuurlijk, ik ben er niet:S nog steeds niet mn krukas gereviceert... de sponsor heeft het bigend nog niet, dus ja even afwachten. Maar volgende wedstrijd ben ik er wel zeker weer:) dan ga ik jullie allemaal weer vlammen:p

NIELS nee! :'( hmm, dan moet ik erik maar begroeten op onze manier :D als jij er toch niet bent dan :p

of ik laat marijke erik wel begroeten op onze manier :) lijkt me een beter plan :) of gaat er stiekem nog een vrouwelijk persoon met je mee erik??? :D:D:D:D
 
Originally posted by scooterracer
NIELS nee! :'( hmm, dan moet ik erik maar begroeten op onze manier :D als jij er toch niet bent dan :p

of ik laat marijke erik wel begroeten op onze manier :) lijkt me een beter plan :) of gaat er stiekem nog een vrouwelijk persoon met je mee erik??? :D:D:D:D

:D Nee....

Wat we wel gaan doen is de baan verkennen per step...vandaag maar even een uit de winkel gehaald:p En ik denk niet dat ik je wil begroeten op de manier van Niels:rolleyes:
 
weet 1 van jullie of er morgen nog wat te doen is in de richting van zwolle/meppel? Want mijn ouders brengen ons naar staphorst en willen dan iets gaan bezoeken daar in de buurt. Hebben jullie nog tips?
(er zullen vast wel meer ouders gaan:p)
 
Hey Arnie, je moet maar een andere keer meegaan naar de race, kunnen we meeten:p

Enne Michel, de krukas van mij is aardig duur dus 1tje reserve zit er niet in:( helaas...

En voor de 'outsiders', mijn manier van hoi tegen Mark zeggen is gewoon k0eL! :p:*

Deze keer kom ik helemaal niet dus ook niet om fotos te maken, Rob en ik gaan gezellig naar de kermis... joepie:) bier drinken natuurlijk... :p

zo, nu iedereen blij?:)
 
Back
Top