Race Staphoerst

Jorick, als je nou vorig jaar aan het eind van het seizoen naar Staphorst was gekomen, dan had je het kunnen zien op een mooie schets enzo ;)
Verder, Daniël heb je expres StaphoErst getypt of niet? ;)
 
Rob die wil naar de paardenmarkt(kermis) en ik wil natuurlijk naar de race, maar waarschijnlijk is er een oplossing op gevonden! Nu nog hopen dat ik de racer optijd af krijg!

Denk dat Daniel dat express verkeerd heefd gedaan:D;)
 
Originally posted by jorick
baan veranderd? foto?
Jep en nu met echt asfalt en afentoe nog een bocht ook, irl ziet het er iig netjes uit.


Nee Mol, zulke grappen durf ik niet te maken..... :p
 
Racing Team Luvro is ook weer van de partij!!

Hopelijk meer geluk dan in arkel, mn uitlaatflens was na een ongelukje verbogen en mn uitlaat (incl. deuk) paste niet meer
________
LIVE SEX WEBSHOWS
 
Last edited:
heeft er iemand toevallig al gehoord over circuit pottendijk (niew weerdinge? ik las bij mij op nieuws tv namelijk dat er niet meer gecampeerd/overnacht mag worden daar. ik woon vlakbij en voor mij is het geen probleem maar als er iemand is die dit mischien weet........ ik ben het nog ff aan het uitzoeken en kom er nog weer op terug, maar eerst maar ff naar staphorst en daar mijn best weer doen en hopen dat het beter gaat dan in valkenswaard. waar is de nieuwe circuit layout te zien btw?
 
Ik ben er ook weer eens :) GF van Mark gaat ook mee denk ik. pa+ma+hond denk ik ook. En my BF.
Tot maandag! :)
XxX
 
Back
Top