RACE foto topic

Hoe die kerel op die scoot en uitlaat stamp is ook wat overdreven:p beter had hij gewoon rematch genomen de race erop en dan die andere eraf gereden ofzo hahaha
 
Maar die lambot hea, die wilde dezelfde lijn pakken als die kerel voor um denkz, ik heb het filmpje wel 20x gezien op langzaam afspelen, ook op de bestuurder achter je gelet, maar hoe ik er ook tegenaan probeer tekijken blijf ik het als jou fout zien...nofi hoor.
mogelijk had lambot wel een ruimere bocht kunnen pakken alsie 2 goede ogen had en ut aan had zien komen.
en hij stampt tog niet op de uitlaat maar tegen de achterkant of zie ik dat verkeerd?
overigens had ik niet zo rustig op me scootie blijven zitten :eek:
 
Last edited:
ik was denk ik ook wel heeeeel erg boos geweest, ik weet niet hoe die in het klassement oid staat, maar stel je kan geen kampioen meer worden doordat je er zo bruut afgereden word...
 
joop timmer said:
ik was denk ik ook wel heeeeel erg boos geweest, ik weet niet hoe die in het klassement oid staat, maar stel je kan geen kampioen meer worden doordat je er zo bruut afgereden word...

Dat is racen. Als iemand bij de sobw zo reageerd dan moet er gelijk tussen gesprongen worden en zo'n gast voor ze hele leven ze licentie afnemen. Echt te debiel voor woorden. Net als met leroy dat was niet de eerste keer dat hij zo reageerde. In 2001 had hij ook waarschuwingen gehad samen met ze broer. En wordt dan maar voor enkele wedstrijden geschorst als ik voorzitter was geweest had ik hem verbannen om ooit nog op een scooter te starten bij de sobw.
 
is moeilijk beoordelen dus dan kan ik ook de actie van lambot niet beoordelen. als het daadwerkelijk expres was (waar ik niet van uit ga) dan vind ik dat ie nog mild is geweest.

ik denk dat het gewoon een lastig bochtje was om met zo veel man tegelijk te nemen dan gebeuren dat soort dingen, daar moet je maar tegen kunnen.
 
ik heb eht filmpje nu ook gezien, het leek alsof er een piep klein gaatje zat, ook al was dit mischien eigenlijk wel zeker TE klein, magoed tis immers gebeurt, alleen hij reageert wel fel!. waarschijnlijk wel terrecht
maar als je 1 glazenoog hebt ga je toch niet rijden, correctie dan mogen ze je toch niet laten rijden!!!!
zelfde als ik ga formule 1 rijden met 1 oog 8P
 
ten eerste reed ik neit weg toen hij tegen me achter kap schopte motor draaide niet!

ik had op dat moment een klein gaatje gezien.ik ga niet achter die gozer blijven rijden:S
het was zeker neit expres!
volgende manche reed ik hem zo voorbij in een binnenbocht dusjah.

lambot nam de buitenbocht!
ik wou snel de binnebocht nemen.(dacht dat hij me wel zou zien,horen)je ziet trouwens dat hij me had gezien maar te laat
Ik rem btw altijd super laat!daar win ik ook altijd plaatsen mee
 
melf #50 said:
hoezo , remde je wel eigenlijk :?
ik remde zo hard dat me banden doorgleden.
dat meen ik!
je ziet het niet goed maaar als je goed kijkt wel hoor.
maargoed wie dan ook denkt dat ik het expres doe.
denk dan maar zo maar het is iig niet zo.

ik wou eerder reactie over me foto:)
 
aprillia sr2000 said:
uiteindelijk heb je nog een plek verloren want nu reed die groene ook voor je :X
maja ik geloof je wel trouwens ;)
daar heb je gelijk in:)
btw dat baantje is erg smal -:-

ik vind onze organisatie niet van de de races.
als er iets gebeurt allemaal geen maatregelen.

had laatst race in de cyclo gr1 klasse
stond op 2de plek in het eindklassement.
werd ik de laatste race 2x onderuit gestopt.
de baancommersaris had het gezien maar deed verder niks.ik had wel een klacht ingediend.
dus wat gebeurde er 3de op het eindklassement met 1 punt!
en die toen 2de was was neit degene die me onderuit stampte
 
je ziet indd dat op het moment dat jij en lambot de bocht in gaan dat lambot de bocht minder scherp neemt dan jij en dan ziet ie te laat waardoor hij te laat remt ... kijk maar goed naar het moment vlak voor de botsing hij ziet dat hij jou nadert en gaat vol in de ankers
 
haman said:
je ziet indd dat op het moment dat jij en lambot de bocht in gaan dat lambot de bocht minder scherp neemt dan jij en dan ziet ie te laat waardoor hij te laat remt ... kijk maar goed naar het moment vlak voor de botsing hij ziet dat hij jou nadert en gaat vol in de ankers
gelukkig ziet iemand het toch
 
Dit is toch waar racen om draait :)
Dat er fouten worden gemaakt vind ik niet meer dan normaal.

Heb het filmpje ook al een paar keren gezien en kan zelf ook de fout bij geen van de 2 rijders plaatsen. De ene neemt een wijde bocht en komt dan scherp terug, de ander gaat direct scherp. Gevolg: boem.

Gebeurt wel vaker, maar vind het ook geen reden om daarom zo te reageren als Lambot :rolleyes:
 
Heb je die fotograaf niet gesproken dan die daar liep?heb mijn naam opgegeven en heb anderhalf maand geleden de fotoos gekregen!zag er allemaal wel erg gelikt uit *D
 
Back
Top