raar gebeurd maar zit er mee HELP!!!

Sr Neos

Well-Known Member
ik reed op het fietspad op het achterwiel...en daar stond zo vieze pope die ik niet gezien had. ik wou gaan zitten had me handdoekje alles klaar gelegd (was aan het strand) en daar kwam meneer aanlopen. ik had geen papieren bij me niks. en hij had me gematst door me alleen een bekeuring te geven voor het op het fietspad rijden. Mijn scooter was op dat moment niet verzekerd maar de agent heeft hier niet naar gevraagd. Kan hij mij nu alsnog een boete geven voor onverzekerd rijden ? graag wil ik dit weten omdat ik al enige tijd op mijn boete zit te wachten en nog niks te horen heb gekregen HELP!!!!!
 
Advertisement - register to remove this

wrm klage dat je geen boete krijgt? :p kbedoel wees blij dat hij er nog niet is, maar kan ook gwn zijn dat het zo'n trage administratie daar is :p
 
Soms zijn de agentjes ook wel eens lief!
Ik heb vaak gehad dat ik niks kreeg omdat ik gewoon een gezellig praatje met ze hield! Dat werkt echt.
Maar soms lukt dat niet altijd.. Ik heb 2 jaar terug boete gehad voor zonder licht rijden op me fiets, en boete voor zonder helm. die boetes heb ik nog steeds niet gehad en zal ik nu ook niet meer krijgen denk ik. Denk dat agent ze gewoon versnippert heeft :p
Misschien is dat bij jou ook wel zo..
 
Back
Top