Raad de auto aan de hand van een detailopname

  • Thread starter Aerox Jaguar
  • Start date
Status
Not open for further replies.
A

Aerox Jaguar

Guest
Hier is reeds en topic van, maar dan met scooters.
Hierbij de versie met auto's, waarbij de dus de auto moet raden aan de hand van een detailopname.
Let hierbij wel op dat het moet gaan om fabrieksuitgaven, en niet om getunede bolides.
Ook moet het een model zijn wat daadwerkelijk in na 1950 in productie is gegaan, dus geen studiemodellen.
Hou het hierbij wel een beetje redelijk, dus geen opnamen van een ventieldopje o.d. :)

Bij deze dus numero uno:

http://img84.echo.cx/my.php?image=rara1ti.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Roi -> Nope
Mechanic -> Nope :) (you're next!), wel gelijk daarna posten dan he!
 
Yess, zeker weten :)
Goed kijken..
Hint: hij komt uit Engeland (dan valt er dus al een HOOP af!)
 
Helaas, helaas!! Kom op mensen!!
Geen Saleen (Is Amerikaans overigens), geen MG X-Power, geen TVR.... :)
Hij's dus wel moeilijk!! Whaha, lachuhh :p
 
Aerox Wijchen said:
mullen, saleen?
Het moet een Engelsde auto zijn;)

Geen idee wat voor het is. Volgens mij geen Jag, MG, AM, Noble, TVR, Rolls:p, Vauxhall of Lotus. Maarja wat blijft er dan nog over...
Meeste die ik er op vind lijken is zo'n Le Mans Bentley, maar dat is weer geen productie auto en klopt ook niet 100%.
 
MrSlick said:
Het moet een Engelsde auto zijn;)

Geen idee wat voor het is. Volgens mij geen Jag, MG, AM, Noble, TVR, Rolls:p, Vauxhall of Lotus. Maarja wat blijft er dan nog over...
Meeste die ik er op vind lijken is zo'n Le Mans Bentley, maar dat is weer geen productie auto en klopt ook niet 100%.

In de tekst van mr. Slick komt in ieder geval het merk voor...welke...ja, dat is de vraag. Graag ook een type-aanduiding he!!
 
@ Sfera -> Die reken ik wel goed!! Tis een Exige, maar dat komt redelijk overeen, complimenten :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top