Raaare zijstandaard

Julez

Julezrulez
Dus ik na heeel lang zoeken een zijstandaard gevonden voor me scooter, en die kwam vandaag binnen! yeah:D

Dus ik pak em uit en kijk op de 'gebruiksaanwijzing', zie ik dit:




Jiffy goes where:eek::?

Dat had ik nog nooooit gezien op een scooter dat daar een jiffy zat, normaal zie ik ze aan de andere kant, net als bij een fiets..
maargoed, ik ff nieuwe boutjes halen en busjes gemaakt en hij doet het gewoon perfect! (gelijk ook ophoogblokje erop gezet, en gister ook sportstuur:D)

:)(imageshack doet raar, fotoos komen later:()

Maar ik had dit echt nog nooit gezien, iemand hier wel?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Haha, wazig :p ook nooit gezien. Zitten beide bouten op je carter vast dan neem ik aan? T ziet er appart uit, heb je ook een foto van hoe het er bij jou uitziet nu?
 
waar heb je dat ding gehaald?
enne ik denk dat je je kappen is moet opsturen naar kees om ze te bewerken want eerlijk gezegt is het nogal lelijk die voorkant
 
dat zijn idd niet veel geziene jiffy's, zie ze af en toe wel eens voorbij komen op scooters met minarelli motoren zoals bv. yamaha aerox/mbk nitro.

als je bij bovengenoemde modellen een 'normale' jiffy besteld steekt die aan de linkerzijde een 15cm uit de onderkuip en dat is A)onhandig(bochtenwerk/vallen) en B)lelijk als de nacht.

vooral als je een 'getunede' rox hebt wil je niet zo'n uitsteeksel uit je kap hebben hangen en wie dan goed zoekt vind de jiffy die nu onder jouw scoot hangt en heeft zo geen last van bovenstaande problemen<]
 
Heb het nu al bij de middenbok van mijn Aerox. Als ik de bochten door ga dan tilt hij soms de achterkant op omdat de bok dan de grond raakt. Paar keer vies raar gegaan. Kon hem toen net houden.

Aan de foto te zien staat je scooter al niet al te hoog, dus zal die positie mooi zijn zodat je idd de grond niet raakt.
 
mja , een middenbok is geen zijstander , en als dat gebeurd betekent dat meestal dat ie krom is en/of versleten..

een zijstander op een rox zit normaal gesproken niet ver buiten de kappen hoor ,en normaal gesproken rijdt je dat ding echt niet zomaar aan de grond , dan is er echt wel wat mis met je stander oid..

deze stander overigens zal op een scooter als deze vrij normaal zijn , er zal wel niks anders voor zijn verder..
 
Back
Top