Qlub Tempo

Arnold MHR

Well-Known Member
Mensen in Zaandam en omstreken, wat hebben jullie daar een tering goeie hardstyle tent staan.

Wij naar Qlub Tempo part nog wat geweest, in de Hemkade. Een of andere oude loods omgebouwd tot een Hardstyle tempel, waar ooit Lady Dana begonnen is.

Alleen bij binnenkomst hadden we al zoiets van tering, dit is superbruut. Supervette hardstyle, relaxte sfeer, relaxte mensen en een super locatie.

15 Feb ben ik zekers bij de volgende Qlub Tempo, hoor het wel wie er nog meer zijn, ff meeten onder het genot van een pilletje ;)

Zie ook www.q-dance.nl en dan ff Qlub Tempo aanklikken
 
Advertisement - register to remove this

Qlubtempo's heersen! :W Ben tot nu toe één keer geweest en dat was echt vet!.....helaas is de afstand net wat te groot om daar iedere keer heen te reizen! :'(

Mja ik heb hier de B2Sevents moet ik het daar maar mee doen! :) :p
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®
ben afgelopen clubtempo ook geweest ... Tent is wel goed alleen de muziek zuigt van alleen van alle kanten ... DAt hardstyle wordt weer te soft

Mja kon je weten......Het is en blijft een Hardstyle tent en geen hardcore :) Enne idd als je vaak hardcore luister dan is hardstyle idd soft, mja......
 
Tja hadden jullie maar op Mindcontrollers of Multigroove moeten zijn in de Hemkade dat was ff iets vetter dan QT.
Hoewel ik er de 15e wel bij ben
 
Originally posted by M/\RC!
Mja kon je weten......Het is en blijft een Hardstyle tent en geen hardcore :) Enne idd als je vaak hardcore luister dan is hardstyle idd soft, mja......


wow jij ijlt.er is meer hardcore in de hem geweest dan er ooit hardstyle in zal gaan komen.
durf ik zo mijn leven op te wedden :)
 
Ja kom niet uit die buurt daaro dus kweet verders ook niet zoveel over de geschiedenis van de hemkade :) Mja ook weer wat geleerd ;)
 
5 jaar geleden was de Hemkade de standaard hardcore tent.
Ken je toevallig het programma hakkeh nog van 5 jaar terug?
De meeste opnames werden in de hemkade gemaakt
 
Originally posted by JohnB
5 jaar geleden was de Hemkade de standaard hardcore tent.
Ken je toevallig het programma hakkeh nog van 5 jaar terug?
De meeste opnames werden in de hemkade gemaakt

Ja dat progamma kon ik wel ja......

Maare hier in Rdam had je Parkzicht en Energiehal enzo, daar waren toendertijd ook De bikkel-hardcore places 2 be, ben der zelf nog nooit geweest hoor maar mijn stiefbroer toendertijd wel!

Maar toch vind ik dat Rotterdam de grondleggers van de hardcore waren! :p ;)
 

Similar threads

Back
Top