PVL Twins

Status
Not open for further replies.

Thijs.

EPC / RST # 69
Hallo heren :)

Ik heb hier een twins pvl liggen maar waar moet deze nu op afgesteld worden? Want naar horen zeggen zijn er verschillende mogelijkheden. Normaal zou het tussen de 5,5 en 6,0 moeten zijn. Maar om er zeker van te zijn waar deze op moet staan wil ik het even vragen :)
 
Advertisement - register to remove this

Domme opmerking, hij kan hem bijvoorbeeld 2ehands gekocht hebben of misschien wil hij gewoon meer meningen horen van mensen die er ook mee getest hebben.

No offence verder hoor. ;)
 
Ik heb Twins gisteren gemaild. Er zijn 3 verschillende types en zodra ik een antwoord terug heb post ik even waar de vooronstekening nu op moet staan. Misschien handig voor andere mensen met hetzelfde probleem.
 
Misschien wel even handig om te vermelden of je met korte slag (39,x) of met lange slag (44/45) rijdt, aangezien dat het ontstekingtijdstip ook beinvloed:)
 
Ik heb ook een PVL digitaal van Twins en tegen mij hebben ze ook gezegd dat 6,6mm goed moest zijn..
Ik denk ook dat ze van de korte slag uit zijn gegaan, teminste dat lijkt mij 't meest logische...
 
Nou ik heb twins gemaild en een duidelijk antwoord ontvangen. (Bedankt voor het snelle antwoord, echt toppie ! ) :#

Ik heb dus de volgende ontsteking:

[IR]http://i183.photobucket.com/albums/x174/thijseurlings/DSCN6856.jpg[/IR]

Deze moet ingesteld worden op 6,6 mm voor BDP !
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top