PS 2

zillion is fout ps 1 in het begin ook rete duur en later werden er rukking veel verkocht ps 2 gaat nog ernstiger worden alleen vind ik de xbox er grafischer veel mooier uitzien bij ps2 soms nog dat blokkerige maar das eigen mening
 
Originally posted by smart*ass
zillion is fout ps 1 in het begin ook rete duur en later werden er rukking veel verkocht ps 2 gaat nog ernstiger worden alleen vind ik de xbox er grafischer veel mooier uitzien bij ps2 soms nog dat blokkerige maar das eigen mening

Xbox komt maart volgend jaar in Europa? zeg dan nix....
 
ga geen xbox kopen maar een ps2 waarom veel meer titels maar toch vind ik op sommige grafische punten de xbox mooier maar dat zie je alleen bij de crap spellen van ps2
 
Originally posted by smart*ass
ga geen xbox kopen maar een ps2 waarom veel meer titels maar toch vind ik op sommige grafische punten de xbox mooier maar dat zie je alleen bij de crap spellen van ps2

PS2 is er al 1 jaar ofzo?
 
volgens mij al iets langer 1,5 jaar in japan dan em. ik wacht ff tot november of sow laat em gelijk tunen met een malossi chip sow dat ik onbegrensd games kan spelen dan haal ik met tekken wel een top snelheid van 4 knoppen in drukken per halve seconde
 
De echt vette PS2 games moeten nog komen. Ik heb er eentje met Onimusha en Formula 1 2001. PS2 is wel geinig maar ik heb ook een Sega Dreamcast en die heeft pas echt relaxte games. Veel beter dan wat ik op de PS2 heb gezien, alleen GT3 is wel supermooi, maar niet vernieuwend en de intelligentie van de computer is ook verschrikkelijk slecht. Alle autootjes rijden op een niet zichtbare lijn en knallen bovenop je als je stilstaat.

Conclusie. PS2 roelt. Dreamcast HEERST.(vind ik)
 
Originally posted by Polini For Ray
De echt vette PS2 games moeten nog komen. Ik heb er eentje met Onimusha en Formula 1 2001. PS2 is wel geinig maar ik heb ook een Sega Dreamcast en die heeft pas echt relaxte games. Veel beter dan wat ik op de PS2 heb gezien, alleen GT3 is wel supermooi, maar niet vernieuwend en de intelligentie van de computer is ook verschrikkelijk slecht. Alle autootjes rijden op een niet zichtbare lijn en knallen bovenop je als je stilstaat.

Conclusie. PS2 roelt. Dreamcast HEERST.(vind ik)

AI slecht?

ik ben in m'n sjees mazda MX5 met 371pk een beetje aan het rossen omdat het NIET bestuurbaar is en beuk dus tegen iedereen die ik tegen kom :) persoon die eerste lag in z'n Mitsubishi 3000GT beuk ik van de baan en lig 1e. 3000GT komt terug en begint ook vet hard tegen mij te rossen....

AI slecht :| NIET dus he
 
Nou ik vind de A.I wel slecht. Vooral wat ik al zei van dat stilstaan dat is echt zooooooo slecht. Maar dat is al sinds de eerste GT. Ze doen niet eens moeite om je te ontwijken en daardoor blijkt dat ze allemaal op een onzichtbare lijn rijden waar ze ook tijdens de race lekker achter elkaar aanrijden en nooit eens een inhaalpoging proberen te ondernemen. Ik heb in iedergeval nog nooit stijd gezien tussen de computergestuurde deelnemers.

GT3 roelt nog steeds doordat het er mooi uitzien maar de AI is bagger.
 
Originally posted by Polini For Ray
Nou ik vind de A.I wel slecht. Vooral wat ik al zei van dat stilstaan dat is echt zooooooo slecht. Maar dat is al sinds de eerste GT. Ze doen niet eens moeite om je te ontwijken en daardoor blijkt dat ze allemaal op een onzichtbare lijn rijden waar ze ook tijdens de race lekker achter elkaar aanrijden en nooit eens een inhaalpoging proberen te ondernemen. Ik heb in iedergeval nog nooit stijd gezien tussen de computergestuurde deelnemers.

GT3 roelt nog steeds doordat het er mooi uitzien maar de AI is bagger.

heb ik zeker een andere versie :?
 
Re: waar?

Originally posted by EdvolutioN


Waar heb je die te koop zien staan? Ik wil namelijk een (goedkope) PS2 kopen. Heb ze alleen nog niet goedkoper dan zo'n f700,- zien staan.

Zorry beetje laat :)
Ik zag em bij de makro (groothandel) in Breda. Dat was een aanbieding...
Damn kwou echt dak em gekocht had :(
 
Re: Re: waar?

Originally posted by Red Bastard


Zorry beetje laat :)
Ik zag em bij de makro (groothandel) in Breda. Dat was een aanbieding...
Damn kwou echt dak em gekocht had :(

bij de makro wassie 980 incl btw ofzo...

was het niet zonder BTW die prijs?
 
Back
Top