promo vario 21-4-2003 te brugge

ThundeRRacing

van Donderen Timmy
zijn er nog mensen die hier op forum zitte die foto's hebbe plaats ze hier dan ff wil je

http://www.dawebcity.com/fotoalbums/index/9c1360034d8dfa1fc1256ce10074057f


ik had eght helemaal pech:'(

eerst bij de trainingen:ging ik onderuit,was me rechterremhendel afgebroke(maar het ergste ik had geen andere bij!had ik togh nog kunne versiere van er van iemand 1te lenen.)

DE eerste manche:het ging lekker de eerst paar rondens was @ 5 de plek was gestart op 9de.maar nam ik een bocht ging net me achterwiel in het zand en ik spinde dus in het zand dat ik niet wist en ineens had ik grip op het asvalt dus ik werd van me brommer afgeschote,eerlijk waar ik schoot nog 10 meter ofzo .toen stond me stuur scheef,ik gewoon verder gereden.maar toen reed ik achter iemand en die remde gewooon ineens plotseling alles dicht waar neit nodig was dus ik ook volaan slippend met achterwiel:s maar stuur was krom dus ging daardoor op me bek.maar door die val was me stuur weer redelijk en heb de manche uitegerede.

2de manche:ik merkte aan de start al iets aan me gas hendel!maar niet in de pits dus ik gewoon gestart!reed ik weer paar rondjes haalde weer aantal personen in!
bleef in 1 x me gas hange zeker gas kabel door,dus klaar met race.was eght klote
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top