Project SP 2000

Klinkt erg leuk, kwil wel eens een grafiekje zien :)

Ik had btw die dna van jou nog een tijdje als achtergrond op me puter staan ;)

*edit lol ik had ff t grafiekje gemist bij de pics edit*
 
Hij zal ws denken dat ze met de instellingen van de bank hebben liggen te klommelen of zo|( (typische aarz:| )

iig een zeer nette score, wat is de hele setup?
Originally posted by Robbie

Enne Yener, een grafiek lijkt mij toch het perfecte bewijs voor zo'n hoge score?
 
Originally posted by Repsac
Laten we nou niet allemaal over die pk's gaan zeiken, het is bij de Storm van Joor al gezegd dat er een redelijke afwijking naar boven zit op die bank.

Het gaat er nu gewoon om dat ie er mooi uitziet :)

Precies. Wat je wel kunt zien en begrijpen is dat deze meer vermogen heeft (voorlopig) en nog eens 5 a 10kg lichter is.
 
Ziet er goed uit Fabian! Wordt er nog wat speciaals met het uiterlijk gedaan behalve de kappen zwart spuiten en stickers erop? Dit project vind ik er meer belovend uitzien dan je dna. Goed bezig, en mooi vermogen.
 
ff vraagje, over die kelk. Hoe heb je die gemaakt, aangepaste delliekelk? Of kun je die zo kopen? Is toch een mikuni flatslide carb?
 
Originally posted by ikke123
ff vraagje, over die kelk. Hoe heb je die gemaakt, aangepaste delliekelk? Of kun je die zo kopen? Is toch een mikuni flatslide carb?

Da's een 24mm Mikuni flatslide ja. Die kelken/ringen maken we bij Koopmans en zijn meestal op voorraad. Prijzen staan als ik het wel heb op de website.
 
Heel erg vet dingetje :D Erg nette score ook! Bruut hoor :)

Ennuh die DNA; dat ding vond ik heel vet, jammer dattie weg is. Was leuk geweest om ht zipblokkie daar onder te hangen. Maarja onder een zip vlamt het veel leuker natuurlijk. Ik zie hem wel een keer @ een meeting! Ben btw ook benieuwd naar je kappen...
 
Back
Top